niedziela, 19 lipca 2020

Bardzo senna i nużąca NIEDZIELA (bo niedziela jest?)

Dobry wieczór Wam.
Dzisiaj jest bardzo ale to barrrrrrrrrdzo senny i nużący dzień dla mnie, ponieważ nie zrobiłam dzisiaj nic, po prostu wielkie NIC! Cały dzień spędziłam ze swoją mamą. Także mogę powiedzieć, że punkt towarzystwa sobie zrobiłam 😈. Nie myślcie, że dzisiaj gdzieś pojechałam, bo nie. Także niech to zdjęcie Was nie zmyli. Zrobiłem je na Młynku około 20-30 dni temu. Bardzo przyjemne miejsce ten Młynek Tuszyn, ale komary cięły nie z tej ziemi, także polecam abyście mieli przy sobie coś (typu balsam, krem lub spray) przeciw komarom i innym moskitom. A teraz taka mała dygresja. Jeśli lubicie nosić kardigany i zastanawiacie się co założyć pod kardigan to polecam Wam koszulki bez rękawków lub na ramiączka. Tutaj widzicie taki top bez rękawków z koronką. Nie polecam zakładania pod kardigany koszulek z rękawkiem, ponieważ wtedy tworzy się nieestetyczny wałek na Waszych ramionach. Mam nadzieję, że moja rada przyda się płci pięknej mojego bloga 😇👌.

Powiem Wam, że właśnie się zamyśliłam, ponieważ boli mnie głowa i tak patrzę ledwo ledwo w ekran laptopa. Od czasu do czasu miewam migreny i wtedy nie jestem w stanie z nikim rozmawiać, bo ból jest świdrujący i sama się wtedy denerwuję jak słyszę muzykę bądź rozmowy innych. Jedynie pomaga mi cisza, kilka tabletek przeciwbólowych, ciepło, no i łóżko oczywiście. Łóżko jak i barszcz biały w moim wykonaniu jest dobry NA WSZYSTKO. Także polecam, jeśli miewacie bóle migrenowe.


I tak kolejny tydzień lipca dobiegł końca. Mam nadzieję, że najbliższe dwa tygodnie będą udane, spokojne i jak najbardziej pozytywne. No i oczywiście mam nadzieję, że niedługo głowa przestanie mnie boleć.


Buziaczki moi Kochani! 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz