piątek, 25 grudnia 2020

Wigilia Bożego Narodzenia 2020 (10 świątecznych zdjęć)

Dobry wieczór o 3 w nocy! 😇😇😇 Moja Wigilia się zakończyła i w tym roku naprawdę była udana. Spędziłam ją z mamą, dziadkiem, bratem i Reksiem. Ale aby nie przedłużać wstępu zapraszam Was do dzisiejszej relacji w zdjęciach. Zapraszam.


To moja druga choinka w domu. Mama tę choinkę ubrała w pokoju stołowym. Jest złoto-czerwona, a lampki choinkowe są białe w tonacji ciepłej, ponieważ moja mama nie lubi tonów zimnych.


Tak się prezentuje choinka. Uważam, że jest bardzo ładna, a Wy wolicie choinkę ubraną przez moja mamę czy przeze mnie? 😈


Moją białą choineczkę widzieliście w poprzednim poście na blogu. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście to zapraszam do wczorajszego postu.


To moja kreacja wigilijna. Jest to czerwona (idealny odcień czerwieni) sukienka długości midi czyli do połowy łydki. Jest to sukienka kopertowa, przewiązywana w pasie. Sukienka ma piękny kolor, świetną długość, ale niestety przeszkadza mi w niej brak dekoltu i to, że niemiłosiernie pogrubia okolice bioder i pupy, które i tak mam obfite w kształtach. Niemniej jednak na dzisiejszą Wigilię sukienka ta była bardzo odpowiednia. A Wam jak się podoba? Swoją drogą kocham czerwień i dawno nic czerwonego nie nosiłam na sobie. 


Mój brat zaskoczył moją mamę prezentem i nawet bombka tego nie wytrzymała, ponieważ "zemdlała" i spadła z choinki ha ha ha. Mama dostała iPhone`a.


Taką wieczerzę wigilijną przygotowała moja mama. NIESAMOWITA JEST! 💗


Powiem Wam, że tegoroczna Wigilia była udana i naprawdę spędzona w miłej atmosferze. Odpoczęłam, zrelaksowałam się i byłam bardzo zadowolona. No i oczywiście się najadłam tak, że pękam. Nie no kłamię. Tym razem się nie przejadłam, ponieważ mój żołądek już nie mieści aż tak dużo jak wtedy kiedy miałam 18 lat. Chyba się już starzeję. 


Przesyłam Wam wszystkim mnóstwo buziaków i dobrych życzeń na Święta Bożego Narodzenia!


Jak widzicie moje burgundowo-fioletowe włosy bardzo się spierają i teraz mam brąz. I całkiem fajnie się prezentują. Ale tęsknię za blond włosami. Może moja dusza jest bardziej blond? Hmmm... . 


Powiem Wam, że w tej sukience mój biust bardzo dobrze wyglądał, choć nie ukrywam, że mój rozmiar teraz to 90D 😈😇😆😆😆😅😅😅 także trochę trzeba schudnąć i zrzucić z kręgosłupa. Swoją drogą mam ochotę po świętach napisać post o plusach i minusach dużego biustu. Chcecie? 




Pierwszy dzień świąt już zaliczony i jestem naprawdę z niego zadowolona. Co dostałam na święta? To proste, to co Maassen lubi najbardziej czyli PIENIĄDZE ha ha ha. A tak serio to są w życiu ważniejsze sprawy jak miłość, przyjaźń, rodzina, seks, seks, seks i pieniądze ha ha ha.




Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT! MERRY CHRISTMAS!

💋💋💋




















4 komentarze: