czwartek, 31 grudnia 2020

Święta, święta i po świętach 2020 :)

Dobry wieczór Kochani! 😇😇😇

Święta w tym roku były udane, ponieważ spędziłam je w bardzo miłej atmosferze. Wigilię jak wiecie spędziłam w moim domu z mamą, dziadkiem, bratem i Reksiem. Boże Narodzenie spędziłam u rodziny i bardzo miły to był czas, ponieważ pojadłam, popiłam kompotu z suszu, porozmawiałam z dawno niewidzianą ciocią, wujem i kuzynami. Powiem Wam, że bardzo potrzebowałam takiego odprężenia od problemów dnia codziennego. Trzy dni były naprawdę magiczne i cieszę się, że mogłam je przeżyć. 


To była moja popisowa kreacja w dniu Bożego Narodzenia 😇😇😇. Czułam się w takim zestawieniu rewelacyjnie i dostałam niezliczoną ilość komplementów. Niestety nie zdążyłam umalować sobie paznokci ha ha ha 😈😈😈😈😈😈.

Powiem Wam, że nie myślałam iż jestem stworzona do marynarek ale teraz wiem czego mi więcej w mojej garderobie potrzeba. Zdecydowanie więcej marynarek!!! 😎 Poza tym od zawsze kocham czerwień i pragnęłam mieć w swojej kolekcji właśnie taki zestaw jak czerwone spodnie i czerwona marynarka. Jeszcze kupując przez Internet trafiłam rewelacyjnie z rozmiarem, więc w ogóle jestem uszczęśliwiona. A Wam jak się podoba Maassen w takim wydaniu? 😛


Z ciekawostek powiem Wam, że w te święta nie objadłam się strasznie, ponieważ jakoś nic mi nie było jeśli chodzi o niestrawność. Jadłam sporo i sobie niczego nie żałowałam, bo to święta i normalni ludzie wtedy jedzą ile chcą, a nie ograniczają się. Z potraw wigilijnych uwielbiam pierogi z kapustą i grzybami (choć wolę zdecydowanie pierogi ruskie lub z mięsem), sałatkę z kukurydzy i tuńczyka oraz śledzie w śmietanie. Z ciast preferuję piernika. Generalnie sernik to nie moja bajka. Zjem, ale to nie raj dla mojego podniebienia. A Wy jakie potrawy najbardziej lubicie jeśli chodzi o święta zimowe?



Pewnie jesteście ciekawi jak wyglądają moje plany na tegorocznego Sylwestra. A mianowicie planów nie mam i nie żałuję, bo i tak za wiele w tym roku nie można robić. Mój poprzedni Sylwester na Chojnach był bardzo udany i wesoły, zaś ten będzie pewnie melancholijny ale nie pozbawiony szczęścia. Dzisiaj muszę wcześnie wstać i zakupić szampana oraz inne alkohole. Swoją drogą mam ochotę na czerwone wino. Kupię też jakieś przekąski typu chipsy, żelki, może pizzę? Kto wie co dzisiejszy dzień przyniesie. W tym roku nie mam takiego uczucia, że to musi być totalne szaleństwo i zabawa, ponieważ wiem, że mamy pandemię. A poza tym nie zawsze musi być szaleństwo. Z drugiej też strony wiem, że przyszły rok, który nastanie już za chwilę będzie trochę wyczerpujący, ponieważ będę miała naprawdę mnóstwo spraw na głowie. Muszę wiele rzeczy naprawić, ulepszyć, a poza tym mam przed sobą jedną inwestycję, więc muszę tyrać, tyrać i tyrać. Mam tylko nadzieję, że praca nie przysłoni mi też ważniejszy spraw jakie mają dla mnie znacznie większą wartość. Nie wiem czy cokolwiek z moich marzeń mi się uda, ale jak każdy człowiek chciałabym aby tak właśnie się stało. Mogę sobie tylko obiecać aby wszystko szło zgodnie z obranym planem.




A Wam moi drodzy życzę aby tegoroczny Sylwester był dobry, bezpieczny i zdrowy. Miejmy nadzieję, że przyszły rok da nam wiele szczęścia, dobrych dni, upragnionych wakacji, gorącej miłości i seksu a także wielu sukcesów w pracy i życiu osobistym. Wierzę w to, że wszystko będzie dobrze! 💚





Szczęśliwego Nowego Roku! 
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋



Wasza Aleksandra 😀




Dobrej nocy!


2 komentarze:

  1. Witaj Aleksandro.Jestem żoną faceta,który lubi kobiece stopy ubrane w rajstopy oraz ich zapach.Chodzę codziennie ubrana w grube kryjące rajstopy koloru czarnego oraz szarego w zestawie z krótkimi spodenkami i tak też ubrana bawię się z moim mężem w sposób taki,że ja sobie oglądam telewizję lub czytam książkę na fotelu lub kanapie a mąż leży na podłodze i wącha moje stopy ubrane w rajstopy w miejscu palców.Trwa to przeważnie od 4 do 5 godzin lub czasem dłużej.W związku z tym mam do ciebie pytanie:czy ty zgodziłabyś się na takie zabawy gdyby twój facet poprosił cię o wąchanie twoich stóp ubranych w rajstopy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór Anonimowa :P
    Najpierw zacznę od tego, że połączenie rajstop z szortami jest genialną stylizacją dla kobiety. Uwielbiałam kiedyś taki styl gdy byłam szczupła. Uważam to za mega SEXY! :D Jeśli chodzi o Twoje pytanie to nie wiem czy bym się zgodziła z racji tego, że mam to szczęście (dla mnie jest to plus), że moje stopy mi się nie pocą i raczej nie wydzielają zapachu. Także myślę, że fetyszysta stóp, który lubi kiedy stopy w określony sposób pachną nie byłby usatysfakcjonowany moimi pod tym względem.

    Najważniejsze aby Tobie odpowiadało to w jaki sposób Twój mężczyzna lubi się seksualnie z Tobą realizować. Ważne aby dwie strony były zadowolone, bo wtedy można wspólnie dojść do pełni szczęścia w relacji :)


    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za ten komentarz :*

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021!

    OdpowiedzUsuń