poniedziałek, 19 kwietnia 2021

CIERPLIWOŚĆ jest kluczem.

Jeśli miałabym podać swoją największą zaletę to byłaby to niewątpliwie CIERPLIWOŚĆ. To ona pozwala mi dążyć do spełniania marzeń, osiągania pragnień i trzymania się wyznaczonej drogi (niekiedy bardzo krętej, mrocznej, zamglonej wręcz) do upragnionego celu. Czasem jest trudno, niekiedy rozczarowanie pogania rozczarowanie, bywa też tak, że aby coś osiągnąć trzeba nagiąć prawdę, siebie, swoją głowę i nawet innych ludzi. Cel uświęca środki? Hmm... aktualnie w mojej sprawie... TAK. Jeśli o czymś marzę, czegoś pragnę do utraty tchu i własnego zatracenia się to muszę to mieć, ponieważ wtedy nie zaznam spokoju wiedząc, że oddałam coś Losowi, że pozwoliłam na to aby życie obrało zupełnie inny bieg niż sobie tego życzyłam. Kiedyś uciekałam, NIE, nie oznacza to, że się poddawałam, ale nie wierzyłam w to, że szczęście jest tak blisko mnie a ja tego nie zauważam. Bałam się pozwolić sobie na osiągnięcie pełni szczęścia. Niemniej wierzę, że mogę sprawić iż to o czym marzę się ziści i będzie tak blisko mnie jak nigdy dotąd. Oprócz cierpliwości posiadam też upór, który właśnie mi w tym pomoże. Choćbym miała się zmęczyć, choćbym miała zalewać się łzami, choćbym miała zagryzać zęby i mieć coraz więcej wątpliwości to wiem, że osiągnę ten cel, który mam obrany i, do którego dążę. I niech mi świat i ludzie mówią, że to błąd, że naiwność, głupota i nonsens, to ja tego właśnie chcę. Chcę tego cholernego zatracenia, tego nonsensu, paradoksu w moim życiu, bo wiem, że tylko dzięki temu będę szczęśliwa.




Tak jak pory roku przemijają i cyklicznie się odnawiają tak czas przeminie i cel będzie osiągnięty. Głęboko wierzę, że to czego pragnę będzie moje i owszem... wierzę w to.
A inni niech sobie mówią co chcą. Nie dbam o opinie tych, którzy nie patrzą w tym kierunku co ja. 



Cierpliwość, Wiara i Nadzieja! 💜💙💚

Cierpliwość jest kluczem do sukcesu.
Wiara potrafi dać nadzieję, że to do czego dążymy możemy mieć.
Nadzieja zaś pozwala trwać, obdarza nas spokojem i iskrą, która nie gaśnie. 



Ja już wybrałam, zdecydowałam się i nie chcę już nigdy uciekać. 
Powinnam przeprosić samą siebie. Także, przepraszam Cię Aleksandro! 💧💧💧💧💧💧💧💧💧




Pamiętajcie, że warto dążyć do tego co nie pozwala Wam zasnąć, co nie pozwala Wam oddychać, co nie pozwala Wam być szczęśliwym póki tego nie osiągniecie. Jeśli macie marzenie, ogromne pragnienie to walczcie do końca i nie zatrzymujcie się przechodząc przez piekło. NIGDY! - tak jak radził Winston Churchill. 






CIERPLIWOŚĆ JEST KLUCZEM DO WASZEGO NAJWIĘKSZEGO MARZENIA!!! 💕








Buziaczki, Wasza Aleksandra 💋💋💋💋💋💋💋

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz