środa, 28 kwietnia 2021

Dochodzę do siebie po stracie Reksia :(

Dobry wieczór moi Drodzy! 😇😇😇

Już troszkę lepiej się czuję, bo mija tydzień od śmierci Reksia. Poukładałam sobie w głowie i teraz troszkę mi lepiej, ale wiadomym jest to, że takie wydarzenia odciskają piętno na naszym sercu i umyśle. Dla mnie Reksio był ważny, był dla mnie i dla mojej rodziny po prostu jednym z domowników. 

Zawsze będę o nim pamiętać i tęsknić! 😟😟😟



Kilka osób poleciło mi adopcję lub kupno nowego pieska, ale póki co nie jestem gotowa na nowego pupila. Kiedyś może znowu się zdecyduję na nowego zwierzaka, ale na razie nie chcę, bo w sercu noszę żałobę za Reksiem. 






Kończąc dzisiejszy post chciałabym Was zapytać: Jakie zwierzęta posiadacie 😇😇😇? 

Macie zwierzęta czy jesteście przeciwnikami zwierząt w domu?

Chętnie dowiem się! 👀



Spokojnego wieczoru moi Drodzy Czytelnicy.

💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz