środa, 21 kwietnia 2021

Czyżby bezsenna noc?

Dobry wieczór nocnym markom (przypominam, że nocnego marka piszemy małą literą, ponieważ "marek" nie pochodzi od imienia Marek tylko od słowa mara - oznaczającego nocną zjawę) 😈. To tyle gwoli wstępu. 



Leżę już z dobre dwie godziny i nie mogę usnąć. Przewracam się z jednego na drugi bok, a sen nie przychodzi. Stwierdziłam, że skoro nie mogę zasnąć to chwilę popracuję i stworzę nowe teksty i postaram się dokończyć moderację zdjęć w moim folderze, który czeka na ogarnięcie. 


Dwie godziny minęły, a ja się senna nie robię, więc chyba obejrzę odcinek mojego aktualnie ulubionego serialu czyli Czystą Krew. W Czystej Krwi jest wszystko to co lubię czyli horror, romans, przygoda i seks w najlepszej postaci. Bardzo polecam wszystkim z Was, którzy posiadają HBO lub HBO GO. Czysta Krew liczy 7 sezonów i naprawdę jest co oglądać, ponieważ jeden odcinek trwa niecałą godzinę. Seriale, które trwają po 30 minut na odcinek to dla mnie zdecydowanie za krótko. Akcja się rozwija a nagle kończy, więc... bardzo rozczarowująca sprawa. Jestem aktualnie na 3 sezonie, tak dla ciekawskich 😈😈😈. Dzięki pandemii w końcu mogę obejrzeć ten serial. Także pandemia nie taka zła jak ją wszyscy malują. Ci "wszyscy" to wiadomo nadużycie, ale nie czepiajmy się szczegółów ha ha.









Życzę Wam Kochani spokojnej kwietniowej nocy 😇😇😇
Macie jakieś plany na Majówkę? Ja raczej nie mam, ponieważ pogoda będzie niezbyt przychylna dla Polski w tym roku. Raczej będę odpoczywała, oglądała filmy i spędzała czas z najbliższymi, ale raczej bez imprez i hucznych zabaw. Bardziej na spokojnie.

Trzymajcie się ciepło w tych niezwyczajnych czasach! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz