czwartek, 15 kwietnia 2021

Dzień Ziewania uważam za rozpoczęty!

Dzień dobry Wszystkim! 😀😀😀

Dzisiejszy dzień, a raczej dzisiejsza noc należała do tych bezsennych, ponieważ zastanawiałam się nad operacją mojej koleżanki. Mam nadzieję, że operacja przebiegnie pomyślnie i bez jakichkolwiek komplikacji. Trzymam kciuki moja Droga! 😇😇😇




Tak jak widzicie na zdjęciu powyżej jestem świeżo po kąpieli 😈😈😈😈😈😈.

Wiele osób w życiu pytało mnie jaką robię henną brwi ha ha ha. Otóż Kochani... nie robię henny, ponieważ jak widać mam ciemne naturalne brwi. Nie mam prześwitów, więc nie domalowuje niczego na moich brwiach. Rzęsy aktualnie też mam naturalne i też je nie hennuję (czyżby neologizm, bo podkreśla mi na czerwono). W swoim 27-letnim życiu miałam raz zrobioną hennę na brwiach i raz na rzęsach w Studium Kosmetycznym mgr Iwony Tomas. Wyglądałam wtedy jak Breżniew 😂 (!!!).




Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowo spokojny, ponieważ mam jakby to powiedzieć WOLNE. Od życia, stresów i od czegokolwiek i od kogokolwiek. Czasem taki dzień jest po prostu każdemu potrzebny aby się zregenerować. Ten rok 2021 jest intensywny mimo pandemii Covid_19 i dosyć nerwowy. Nie mogę powiedzieć, że to zły rok ale atmosfera jaką niesie ze sobą jest naprawdę nerwowa. Dodatkowo 2021 "biegnie" jak szalony. Czy Wy też to czujecie? 😕😕😕😕😕😓😓😓

Ja uważam, że coś jest na rzeczy i ten rok to swoisty początek czegoś zupełnie nowego dla ludzkości. O tym dowiemy się zapewne w swoim czasie. Myślę, że będzie lepiej niż ludzie myśleli. 


Ale ja dzisiaj ziewam jak szalona ha ha ha. Wysuszę włosy, ogarnę swoją facjatę i wybiorę się na zakupy spożywcze i spacer z rodzicielką oraz chorą psiną. 






Spokojnego czwartku! Chillout, take it easy! 👼👼👼
Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Alexandra 😈



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz