poniedziałek, 12 kwietnia 2021

~Wracam do Was moi Kochani~

Dobry wieczór Kochani! 😇😇😇

Znowu tak wyszło, że prawie 2 tygodnie nie było mnie tutaj, ale to dlatego że już nie wiedziałam w co mam włożyć ręce. Dużo się działo i dzieje w moim życiu i szczerze mówiąc nie nadążam ostatnio ze wszystkim. Za mną wiele spotkań rodzinnych, długich (naprawdę długich) posiadówek, spacerów i rozmów. Generalnie miałam sporo innych spraw ważnych i ważniejszych na głowie, więc niestety nie miałam zupełnie czasu na pisanie. Wiem, że się niepokoiliście o mnie i martwiliście czy żyję. Otóż... żyję choć wczorajsza niedziela była dla mnie naprawdę fatalna i niemalże dostałam załamania nerwowego, ponieważ wydarzyło się coś nieprzyjemnego co opiszę na "kartkach" Myśli Kobiety Wyzwolonej za jakiś czas. Także proszę Was moi Kochani o cierpliwość 😇😇😇.



Mam nadzieję, że Wasze święta wielkanocne były udane, rodzinne i w bezpiecznej atmosferze wolnej od koronawirusa. Wierzę w to, że za jakiś czas będziemy robić to co robiliśmy przed pandemią. Wiem też, że jesteśmy zmęczeni obecną sytuacją jaka ma miejsce na świecie, ale jeszcze troszkę musimy wytrzymać i dać radę. Nasi dziadkowi i pradziadkowie przeżyli I i II Wojnę Światową, nasi rodzicie przeżyli ZOMO, więc i my damy radę przeżyć pandemię Covid_19. 



Pogoda w Polsce też robi sobie z nas żarty, ale taki właśnie jest Kwiecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata. Nie zapominajcie, że lepiej kiedy każda pora roku następuje po sobie spokojnie, a nie nagle. Duże wahania temperatur są niebezpieczne dla meteopatów, osób z zaburzeniami psychicznymi oraz dla sercowców, a także diabetyków. Cieszmy się Wiosną! 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 



Na koniec dzisiejszego postu życzę Wam abyście byli zdrowi, uśmiechnięci, mieli wiarę w siebie i lepsze czasy oraz nadzieję, bez której trudno żyć. 


Zwyciężymy! 😇😇😇







Oceany słodkich buziaczków przesyłam moi Kochani! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Aaleksaandraa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz