piątek, 30 lipca 2021

Czerwiec 2021 oczami MotorOLI :) Część III - ostatnia (35 zdjęć!)

Dzień dobry! 

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim postem zbiorczym z czerwca tego roku. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni, że były aż 3 części (!!!) 😍😋😊😉😈. Od razu przejdźmy do rzeczy ha ha ha 😈😈😈.




Ta Motorola ma już ROK i 7 miesięcy! Takie rzeczy pokazują nam jak bardzo szybko czas ucieka nam. Jest to moja pierwsza Motorola w życiu i z pewnością nie ostatnia, ponieważ jest to świetny telefon. Ani razu mi się nie zaciął, nie lagował ekranu, bateria jest przyzwoita i czuję, że ta marka naprawdę cechuje się nieśmiertelnością urządzeń. Wiadomo, że zawsze chce się mieć coś lepszego, coś bardziej doskonałego niż się ma. Nie ukrywam, że zastanawiam się nad kolejną Motorolą. Chciałabym mieć lepszy aparat i telefon w bieli albo w perle. Z drugiej strony nie lubię marnować pieniędzy i ich niepotrzebnie wydawać, ponieważ nie ma co się oszukiwać - pieniądze na drzewie nie rosną i nie podchodzimy i nie zrywamy ich jak jabłka. Jeśli sprawa tyczy się telefonów to znam zagorzałych miłośników iPhone`ów i Samsungów. Jak wiecie te dwie firmy toczą ze sobą wojnę technologiczną od lat. Kiedyś spotykałam się z hipsterem (takim Pawłem), który na randce wytknął mi, że jak my się dalej mamy spotykać skoro on kocha "jabłka" a ja mam Samsunga Galaxy. Niemniej doszło jeszcze i tylko do dwóch randek 😎😎😎. Wiem, że byłam w jego typie, bo uwielbiał urodę Mili Kunis. Nawet mi to nie omieszkał powiedzieć, ale cóż... nie miałam "jabłka" to narka 😅😆😅😆😅😆. NAURA - oj, jak mnie wkurza ten zwrot. Mam taką awersję, że szok.



A tu w koszuli nocnej, którą dostałam od pani Doroty (przyjaciółka mojej mamy). Dziękuję! 💜



Naprawdę nie wiem co mnie podkusiło kupić te ciastka, skoro ja tego typu nie lubię. No ale domyślam się, że nazwa SŁODZIAK i Mango wygrało i musiałam je mieć. Niemniej całkiem smaczne w smaku i ładnie pachnące. Aczkolwiek drugi raz nie kupię.



Powiem Wam, że te chipsy to moje tegoroczne odkrycie. Są tanie, duże i PRZEPYSZNE - co jest w tym wszystkim najistotniejsze. Polecam wszystkie smaki z carrefourowskich chipsików 😆😆😆😆😆. Ale najlepsze są o smaku kababu/kebaba <?> (whatever!).



Uwielbiam ten żel pod prysznic, ponieważ pachnie moim ulubionym połączeniem czyli jak widzicie mlekiem i miodem. A co do tego szamponu do włosów to niegdyś był moim ulubionym, ale teraz już zapewne więcej razu go nie kupię, ponieważ "wyciągnęli" z niego silikony i inne składniki i szampon nie pieni się za dobrze, nie nawilża włosów i jeszcze wywołuje łupież... . NO WAY! 



To moja prawie cała kolekcja perfum. Dużo/mało dla Was?



1/5 moich zakupów z Carrefour.



Cały czas uczę się życia z kotem, ponieważ pierwszy raz mam do czynienia z takim stworzonkiem. Whiskas, mimo że jest lubiany przez Dionizego to nie jest zbyt dobrą karmą do kotów, ponieważ nie posiada w sobie pełnowartościowego mięsa, co jest bardzo istotne dla żywienia kota. 

Z ciekawostek powiem Wam, że Dionizy uwielbiam łososia (wrodził się do cioteczki Aleksandry 😆) a także wszystkie inne rybki. Powiem Wam, że Dionizy uwielbia mimo niepełnego mięsa właśnie tę karmę, którą widzicie na zdjęciu. I koniecznie z łososiem 🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟.



Ta karma jest znacznie lepsza niż Whiskas i smaczna (tak mniemam, bo jeszcze się nie skusiłam ha ha ha) 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹.



Jeśli chodzi o Maka to nie jadam tam często. Raczej bardzo rzadko, ponieważ zdecydowanie bardziej preferuję pizzę niż jedzenie tutaj. Chociaż w czerwcu zamówiłam całkiem spore zamówienie dla mnie i mojej rodziny.



To moje jedzenie, czyli: duże frytki, sos słodko-kwaśny (uwielbiam go od lat!), Cheeseburger (klasyka) oraz McDouble. 



I jeszcze shake truskawkowy na upalną noc 😝.



A tutaj zamówienie szamki z Zahira. Bardzo duża porcja więc podzieliłam się z mamą. Fryty (ale po nich bolał mnie brzuch), sosik czosnkowy, surówka, sałatka i kabab.



Nigdy nie ukrywałam, że nie lubię Rafała Brzozowskiego. Uważam, że na Eurowizji wypadł fatalnie! Ale... jak podczas Wakacyjnej Trasy Dwójki zaśpiewał hity piosenki włoskiej to oniemiałam. On powinien utrzymywać się w takiej estetyce, ponieważ brzmiał rewelacyjnie, aż nogi same rwały się do tańca. 



Mięsko mięskiem, ale 100 razy wolę płatki z mlekiem 😁😁😁😁😁😁.



Jestem ogromną miłośniczką Zaklinaczki Duchów oraz Jennifer Love Hewitt. 



Miłość Milagros i Ivo jest nie do podrobienia! 💕💕💕



To zdjęcie chyba już znacie z bloga, ponieważ pisałam o Nocy Kupały czyli o Midsommar. Ci, którzy nie czytali niech przeczytają. Zachęcam! 



Jako, że Marilyn Monroe jest moją idolką to musiałam przeczytać jej biografię. Cieszę się, że zdecydowałam się na biografa jej wybrać panią Sarah Churchwell, ponieważ jest najbardziej wiarygodna w przeciwieństwie do jednego mizogina, który napisał pierwszą biografię Marilyn.



To już kolejne zamówienie z SHEIN. Super ciuchy mają, a przede wszystkim niesamowicie kobiece i seksowne. 



Ta erotyczna bielizna jest właśnie z SHEIN. Majteczki leżą wyśmienicie, ale co do stanika to... powiem tak... duży biust (o ile nie jest sztuczny) lubi rozjeżdżać się na boki i w tym mięciutkim staniku niestety tak się mi dzieje. Zdecydowanie nie skuszę się już więcej razy na tak miękki i cienki stanik jak ten. 



Te szpileczki również zamówiłam na SHEIN. Przepiękne są! 💗💗💗💗💗💗💗



Jeśli mam wybrać czy zjeść maliny, jagody czy truskawki to zawsze wybiorę TRUSKAWKI. A Wy?



Co tu się kryje w tym złotym pudełeczku? Kto zgadnie?



Tutaj mieszczą się kamienie półszlachetne czyli Tygrysie Oko oraz Piasek Pustyni. Są to kamienie półszlachetne przywiezione bardzo dawno temu przez mojego dziadka z Dubaju. 



Kabanos drobiowy i ogórek małosolny mojej mamy. Czy może być lepsze połączenie niż to? NOPE!



Śliczny męski zapach 💣.



Tak prezentuje się ta szpileczka na mojej nodze. Podoba się Wam Panowie Fetyszyści ha ha ha 😅. 



Mizeria, kuskus i schab smażony. Nie lubię schabu, ponieważ jest twardy i gryźć to wymaga za dużo siły zębów ha ha ha.



Zacznijmy normalizować to, że kobiety mają sutki i mogą chodzić bez stanika. To czy macie moje drogie Panie duże cyce, małe cycuszki, średnie cycki, pełne, obwisłe, jędrne to bez znaczenia, ponieważ cycki to cycki i każde są dobre kiedy są i są zdrowe. Także miejcie w zadku, że jesteście bez stanika!



Kruche ciasto z truskawkami i cukrem pudrem. Pycha!



Te sandałki na koturnach podarowałam mojej mamie. Bardzo ładnie w nich wygląda, co mnie cieszy. 



Tak życie płynie 😋😎. Paznokcie różowe i niebieskie również dobrze wyglądają.



Jakiś czas temu kupiłam sobie na Allegro opaski na uda. Bardzo ładne, białe, koronkowe ale co z tego skoro spadały z ud. Zdecydowanie wolę podwiązki albo pończochy w budowaną podwiązką.



A tak prezentuje się szpileczka w pełnej krasie 👍😈😈😈😈😈😈. 
Uważam, że wygląda super! Podoba Wam się? Może w komentarzach niech wypowiedzą się osoby, które kochają damskie stopy i seksowne obuwie. 








I to już koniec zbiorczych postów z czerwca. Nie spodziewałam się, że będzie tak dużo tego, ale wiem, że to jedna z ulubionych Waszych serii, więc będziecie mieli co czytać na weekend. W tej części też znalazło się wiele bonusów dla wielbicieli stópek, więc mam nadzieję, że każdy został usatysfakcjonowany. 


Wspaniałego weekendu Wam życzę moi Kochani! ✋

Buziaczki 💋💋💋






































































2 komentarze:

  1. Cześć,znasz może kilka męskich perfum, które Ci się podobają i mogłabyś je polecić facetowi? Bardzo lubię tę serię, szpilki są cudowne, jak i ta bielizna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dziękuję za ten komentarz i miło mi, że jesteś kolejną osobą, której podoba się ta seria :D

      Jeśli chodzi o męskie perfumy to polecam właśnie tego Jaguara, "szarego" Bossa, YSL - La Nuit de L'Homme (piękny zapach, mój brat go kiedyś miał) i Paco Rabanne - 1 million (SZTOS!!!).


      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń