wtorek, 10 sierpnia 2021

Maassen REGENERACJA

Dzień doberek moi Kochani! 👼👼👼 

Tak, tak, wiem, wiem. Nie pisałam ponad 10 dni, ale to dlatego, że postanowiłam się zregenerować po ostatnich intensywnych dwóch tygodniach w moim życiu. Spędzałam czas bardzo towarzysko, bardzo alkoholowo i bardzo tłusto ha ha ha 😈😈😈😈😈😈. I to jest ta lepsza połowa moich ostatnich dwóch tygodni XD. Druga połowa to praca, stres (kilkudniowy!), szczepienie (o tym opowiem więcej w innym poście) i narzekający dziadek. Kiedyś miałam bardzo dobry kontakt z moim dziadkiem ale teraz jest zły przez rozpoczynającą się demencję oraz najprawdopodobniej początki Alzheimera. Także... nie jest ciekawie ale jakoś trzeba żyć i dać sobie radę. 

Powiem Wam moi Kochani, że czasem dobrze zrobić sobie mały detoks od pisania, ponieważ praca non stop może wywołać uczucie wypalenia a tego lepiej nie doświadczać, szczególnie jak ma się pracę artystyczną. Myślę, że mała przerwa dobrze mi zrobiła i mojej głowie również. Teraz za to mam wiele pomysłów ale też i dużo tematów, które chciałabym na stronach Myśli Kobiety Wyzwolonej poruszyć. Ale dzisiejszy post będzie pogadankowy - co wiem, że lubicie, podobnie jak serię "Oczami MotorOLI...". Dzisiaj także odpisałam na Wasze wszystkie komentarze post postami, więc na wszystko otrzymaliście dzisiaj odpowiedzi, więc zachęcam do przeczytania moich odpowiedzi na Wasze komentarze 👼👼👼. 




W ogóle to chciałabym Wam zwrócić uwagę na to, że już prawie połowa sierpnia za nami. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale ten rok mija mi jak z bicza strzelił. A co gorsza cały czas mam wrażenie, że o czymś zapomniałam. Mam nadzieję, że w końcu wszystko sobie co muszę to poukładam i będzie ok. 


Planuję teraz pisać codziennie aby wyrobić się z wszystkimi tematami jakie dla Was przygotowałam na najbliższy czas. Jesienią na blogu pojawi się nowa seria postów, która jest potrzebna ludziom i Internetowi również. Będzie to coś co jest bardzo ale to bardzo potrzebne wszystkim, czy młodym czy starym. Dla każdego będzie ta seria i to jest w tym najlepsze. Poza tym temat serii będzie uniwersalny, ludzki i przez wielu (jak nie przez większość) uwielbiany. Nie ma się co oszukiwać, ale **** sprzedaje się najlepiej 😈😈😈😈😈😈😅😅😅😅😅😅. 




Chciałabym też poruszyć temat szczepień i moich wniosków na ten temat, które mam od dawna i od niedawna ha ha ha. Zobaczymy jak to organizacyjnie wyjdzie. A póki co zapraszam Was na mojego Instagrama oraz na Facebooka, a dokładniej na fanpejdż mojego bloga. 


Aha! Chciałabym też przygotować post na temat magii, ezoteryki, okultyzmu, perfum, fetyszu stóp i być może nawet uda mi się napisać nowe opowiadanie erotyczne. No ale ostatnio brak fantazji... ha ha ha. A teraz kończę dzisiejszy pogadankowy post i życzę Wam spokojnego wtorkowego wieczoru.









Buziaczki Aniołki Aleksandry 👼👼👼.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz