sobota, 4 lutego 2023

Gdy nie ma gdzie zawrócić, trzeba iść naprzód

Czasem w życiu układa się tak, że nie ma już drogi powrotnej. Jest tylko to co nadejdzie. Nowe. 



Przemierzając najtrudniejszą drogę jaką jest życie często natrafiamy na przeszkody, na blokady, które hamują nasze osiągnięcia, marzenia, ale i na takie, które sami sobie zakładamy na głowę. Musimy pamiętać, że to nie zawsze Los i inni nas zatrzymują. Najczęściej my sami się zatrzymujemy, bo wmawiamy sobie przeróżne pierdolety, które ciągną nas w dół, aż na samo dno - często! 





Personalnie powiem Wam, że mnie w życiu wiele osób chciało zatrzymać w drodze do mojego marzenia i celu. I byli to ludzie blisko związani ze mną. Mówili, że nie uda się, a po co mi to potrzebne. Jakby wiedzieli o czym marzę i czego pragnę. Zawsze w takich sytuacjach myślę o tych ludziach - W DUPIE BYŁEŚ, GÓWNO WIDZIAŁEŚ. Sama wiem co jest dla mnie najlepsze i życzę każdemu człowiekowi dążącego do spełnienia swoich marzeń, aby nie bał się życia, swoich wyobrażeń i szedł przed siebie nie zatrzymując się i nie oglądając za siebie. Na początku drogi wcale nie jest trudno, najtrudniej jest gdzieś pośrodku kiedy wszyscy chcą cię zepchnąć, sponiewierać i zniesmaczyć waszą drogę do celu. Wtedy jest trudno, bo zazwyczaj ludzie się poddają, zaczynają w siebie wątpić. A to błąd! Jeżeli Wy zwątpicie w siebie, to do diaska kto ma w Was uwierzyć?! 😐 I w sekrecie Wam powiem, że ludzie nie osiągają sukcesów i swoich zamierzeń, bo nie ćwiczą głowy. Kiedyś też byłam słaba i wmawiałam sobie takie głupoty, że się nie da, że to w sumie bez sensu. I co gorsza bałam się jak to będzie gdy ten cel się odniesie 😅😅😅. Paradoksalnie jest to częsta obawa ludzi, którzy do czegoś dążą. Także głowy do góry i mi się nie poddawać. Ahaaaa... i pamiętajcie o czymś bardzo ważnym. A mianowicie nigdy nie uświadczycie hejtu od osoby, która więcej odniosła niż Wy. Nigdy!





Gdy nie ma gdzie zawrócić, trzeba iść naprzód!








Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz