piątek, 3 listopada 2023

Bardzo męczący GROBBING

Dobry wieczór/Dzień dobry ✋

Już nie pamiętam, kiedy pisałam o tak późnej porze jak ta, a mamy właśnie 3 w nocy 👀. Niemniej nie mogę usnąć, bo boli mnie głowa i obejrzałam bardzo niepokojący szwedzki horror - Midsommar, w biały dzień. Także, noc z głowy... . 



Tegoroczny grobbing był bardzo męczący, bo zrobiłam tyle kroków na cmentarzu, że to naprawdę szok i niedowierzenie. Nachodziłam się okrutnie. Mogę spokojnie rzec, że umęczyłam się tak, że jestem do dzisiaj, do teraz STYRANA. W tym roku wybrałam się porą wieczorną na groby i nie mogę powiedzieć, klimat zacny, bardzo klimatycznie, mroczny vibe i tylko jeszcze zabrakło duchów 👻👻👻👻👻, chociaż? 😆😆😆 



Zrobiłam zdjęcia, ale póki co nie miałam czasu, aby cokolwiek wrzucić na laptopa... 

Obiecuję poprawę! 😅😁😁😁 





A jak Wasz tegoroczny grobbing? 👀









Dobranoc! 😇😇😇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz