sobota, 23 grudnia 2023

I jak tam wasze REFERENDUM? :P #paktmigracyjny #nielegalniimigranci #referendum #czteryrazyNIE

Dzień dobry Wszystkim obecnym! 👋

Jeszcze nie tak dawno był 15 października. Były to niesamowicie ważne wybory dla Polski, dla Polaków. Choć z tym, że dla Polaków były tak ważne to polemizowałabym, ponieważ wybrali co wybrali. Co już zaczyna być po prostu widoczne. 

No, ale tak właśnie wygląda demokracja. Zagłosowali to mają, co wybrali to mają. 





O referendum też Wam mówiłam, że warto wziąć w nim udział, ponieważ poruszało 4 problemy społeczne. Przede wszystkim dotyczące naszego bezpieczeństwa granic. Granic naszej ojczyzny, Polski. Niestety dla młodych ludzi najważniejsze są sprawy światopoglądowe typu aborcja. Przykre to, że ludzie mają właśnie takie priorytety. No, ale rośnie nam przyszłość narodu. Pogratulować tylko rodzicom tych pociech. Także gratuluję 😏😎.









Cała wyborcza nagonka Koalicji Obywatelskiej oraz Lewicy i oczywiście pan Donald Tusk Was (o ile na nich głosowaliście) oszukali mówiąc, że referendum nie ma żadnego znaczenia. 
Przecież chodzili ludzie do szkoły i wiedzą, że referendum jest wiążące kiedy jego frekwencja wynosi 51%. Zatem... dlaczego mówili Polakom, że nie ma sensu brać udziału w referendum? Ano, dlatego właśnie żeby "zrobić dobrze" Unii Europejskiej, która chce nam wysłać nielegalnych imigrantów na przykład z takiej pięknej Lampedusy. Także ludzie nie myśleli, byli zaślepieni to teraz niech mają swoich czarnych* inżynierów, którzy czekają na to, aby pracować ciężko 😆😆😆 w kraju nad Wisłą. Powiem jedno - BĘDZIE W TEJ POLSCE BARDZO CIEKAWIE. Oj będzie!




* przymiotnik ten nie ma na celu nikogo obrazić, tylko zobrazować nielegalnych imigrantów









Tak jak powiedziałam, ludzie wybrali to teraz mają nowy rząd na najbliższe 4 lata, chyba że prezydent Andrzej Duda sprawi, że będą powołane nowe wybory. Na co oczywiście liczę. 

Niemniej, personalnie zawsze daję szansę NOWEMU, więc mimo wszystko jestem nastawiona na to, że nowy rząd wprowadzi dobre zmiany dla mojego kraju. Póki co uważam, że anarchia, która odbywa się w kwestii TVP była po prostu zbrodnicza, więc jestem tu na NIE. Zmiana kurator oświaty była jak najbardziej dobrym posunięciem, więc daję tu DUŻE TAK. A co do IN VITRO to... po pierwsze jest to kwestia światopoglądowa, z którą ktoś może się zgadzam lub nie. Mogę odpowiedzieć jedynie personalnie, że gdybym chciała mieć dziecko, ale bym nie mogła zajść w ciążę w sposób naturalny to na pewno nie zdecydowałabym się na sztuczne zapłodnienie. Dlaczego? Mam tutaj dosyć radykalne zdanie. Po prostu dla mnie in vitro jest łamaniem prawa naturalnego, więc jestem na nie, ale uważam, że każda para powinna mieć możliwość wyboru tej metody lub nie. In vitro powinno być dostępne, ale absolutnie nie powinno być finansowane przez państwo. Jeżeli ktoś chce zdecydować się na sztuczne poczęcie to powinien sam sobie to opłacać, ponieważ jest wiele ważniejszych spraw dotyczących zdrowia, które przez państwo w ogóle nie są finansowane, a powinny być. Takie jest moje zdanie. 



A wracając do dzisiejszego głównego tematu to... czy obawiam się nielegalnych imigrantów?

Szczerze? Nie, nie obawiam się, ponieważ nie z takimi rzeczami w swoim życiu już miałam do czynienia 😏. Uważam zaś, że Polska może, a raczej jestem przekonana, że stanie się niebezpieczna po kilku czy też po kilkunastu takich przywozach, ale... ja tym państwem nie rządzę, więc cóż. Wszystko jeszcze ma szansę się zmienić, jak ludzie zaczną myśleć bardziej o bezpieczeństwie, a nie o sprawach, które naprawdę można odłożyć na bok. Spójrzcie na Wielką Brytanię. Czy nie zrobiła dobrze? Zrobiła, wychodząc z UE. Patrzcie nawet jakiego wybory dokonali Holendrzy. Teraz premier (bodajże premier) jest totalnie prawicowy. Naprawdę, państwa w których rządzą liberałowie kończą źle i uczy nas tego historia. 









Problemem jest to, że nie uczymy się z historii.


Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz