czwartek, 7 grudnia 2023

Wrzesień 2023 oczami Motoroli, czyli... kupiłam sobie trumnę, oszustki z cukierni, marmurowa łazienka, czytanie Znachora, PLAYBOY i zmysłowe majteczki (33 zdjęcia!)

I w końcu wyczekiwany post z września tego roku 👀💪😍. Wiem, że bardzo długo na niego czekaliście, ale bez obaw... ja się zawsze wywiązuję, po terminie bo po terminie, ale post już jest. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić, jak zawsze przy czytaniu postów z tej serii, która od lat jest już na blogu. Statystyki mówią mi, że ta seria jest jedną z Waszych ulubionych, więc nie zamierzam z niej rezygnować. Zapraszam do wrześniowej relacji w zdjęciach!







Przedstawiam Wam moją trumnę 😅😆😆😆! Jak Wam się podoba? 😅😅😅👀😁😂😆 

Jest to jak już widzicie torebka, a raczej torebeczka czarna w kształcie trumienki, która w Ameryce jest teraz po prostu hitem nad hitami. Zakupiłam ją na SHEIN. Koszt takiej torebuni to 50-70 zł. Polecam, choć jest malutka. Niemniej telefon, chusteczki, lusterko, coś do przekąszenia wejdzie. 




Ciastka z cukierni PUTKA są naprawdę bardzo smaczne, ale... no cóż... oszukują. Kiedy poprosicie o kilogram ciasta to panie z cukierni ukroją Wam na oko ten kawał ciasta i tyle. Nie ważą go! Kiedy poprosiłam o zważenie mojego kawałka, tak wiecie, po prostu z ciekawości to byłam w niemałym szoku, kiedy wyszło, że waży nie KILOGRAM, a jedynie 700 gramów. Dodatkowo panie były zdziwione, że proszę o zważenie 😅😅😅. Wtedy mi coś momentalnie zaśmierdziało, bo widać było, że czegoś się boją. No Kochani, nie może tak być, że płacicie za 300 gramów więcej ciasta niż macie. To jest oszustwo w biały dzień. Jeżeli taką mają praktykę ze wszystkimi swoimi klientami to nie dziwi mnie to, że PUTKA tak wzbogaciła się jako cukiernia. Jestem zniesmaczona i już tam od tego momentu nie robię zakupów. Czasem wystarczy mi jeden bodziec, aby z czegoś na amen zrezygnować. W tym przypadku właśnie tak było. 




Tak we wrześniu prezentował się mój parapet. Jak Wam się podoba? 😊😊😊




Od września zaczęłam subskrybować Disney+ kiedy to dowiedziałam się, że jeden z moich ulubionych seriali właśnie jest dostępny na tej platformie. Kocham ZAGUBIONYCH! To jest taki genialny vibe, że no zaczęłam od pierwszego odcinka oglądać. Jeśli nigdy nie oglądaliście to zachęcam.




Powiem Wam, że taka długość jest niewygodna, ale jest moją ulubioną długością paznokci jeśli chodzi o kwestie wizualne. Przekładam wygląd nad wygodę. Zawsze tak było. 




Na SHEIN zamówiłam sobie foremki silikonowe na lód. Już od dłuższego czasu zbierałam się do tego zamówienia i mogę Wam teraz powiedzieć, że to jest coś świetnego. Zawsze miałam foremki plastikowe, a teraz silikonowe i to naprawdę wiele zmienia. 




Tutaj był początek zmiany łazienki. Tak właśnie prezentują się te lustrzane płyty, o których Wam tak dużo mówiłam. 




Oj... byłam tego dnia tak bardzo zmęczona, że myślałam iż ducha wyzionę. Cały dzień spędziłam na Zielonej/Piotrkowskiej i po prostu napięcie było tak ogromne, że naprawdę mózg mi się prawie przegrzał. Dodatkowo miałam okrutną grypę i było mi tak niedobrze, straciłam głos i katar jaki miałam był NIEWYOBRAŻALNY. Czułam się paskudnie! Na szczęście coś udało mi się w miarę dobrze załatwić, więc chociaż tyle. Potem zamówiłam taryfę i jechałam z Piotrkowskiej, aż na Chojny do mojej mamy. Tego dnia też prawie nic nie jadłam, bo jedynie zjadłam suchą kromkę chleba i tyle. Nooo, nie miałam czasu na śniadanie. Dodatkowo zapomniałam połknąć moje leki na nadciśnienie i potem ciśnienie wyjebało mi w kosmos. Czułam się paskudnie, zresztą widać, jak źle tutaj wyglądam. 




Musiałam psychicznie odpocząć sobie w poczekalni, po tak ciężkim dniu.




W tak zwanym między czasie poczytałam sobie o epizodach padaczki i w sumie... powiem Wam, że jak macie bóle głowy to warto by zrobić sobie choć raz w życiu rezonans głowy. 




A tu już w pracowni mamy. Muszę powiedzieć mamie, aby zrobiła mi badanie głowy 😅😆. Może coś mi tam ciekawego wyjdzie 😅😅😅😆😆😆😈😈😈.




To jest moje odkrycie z TikToka. Ten krem naprawdę smakuje jak środek Kinder Bueno. Ten produkt dostępny jest w Rossmannie za około 30 złotych. Polecam! 




Oj, to był za to świetny dzień, bo zrobiłam takie wielkie zamówienia. Kochaam paczki! 




Na SHEIN zamówiłam sobie dosyć mroczną paletę cieni do powiek. Jest to chyba seria limitowana. 




Tak wygląda ta paletka po wyjęciu z opakowania. 




A tak przedstawia się wnętrze tej paletki. W tej palecie jest 6 matowych cieni i 6 cieni brokatowych. Pigmentacja jest zniewalająca! Naprawdę ZNIEWALAJĄCA! 💕💛💜💙 To chyba jedna z lepszych paletek, które kiedykolwiek używałam. Jeżeli lubicie chłodne odcienie to ta jest jak najbardziej odpowiednia. 




Tutaj mam złotą piankę pod prysznic. Powiem Wam, że pachnie obłędnie i zostawia niesamowicie gładkie ciało. Jedyny minus to cena, bo kosztuje około 70 zł.




Jeszcze nie koniec remontowania łazienki, ale postanowiłam Wam część pokazać. Tak wyglądają te marmurowe płyty i lustrzane. A przy okazji chcę Wam pokazać wspaniałą szczotkę do mycia pleców oraz do masażu ciała pod prysznicem. Jest to szczotka bambusowa, z Rossmanna. 




Tak wyglądają jeszcze bardziej z bliska. 




Przez Allegro zamówiłam sobie oryginalny kocyk Playboya i jest to mój najlepszy zakup września, jak i nie całego roku 2023. W dotyku jest jak najbardziej miękki pluszak, jest lekki, cienki, a grzeje cudownie. Polecam dla zmarzluchów. Na zdjęciu wygląda jak połączenie czerni i bieli, ale to nie biel, a pudrowy róż.




Ogórek kiszony, pomidor rzymski i kotlety z boczniaków własnej roboty. Boczniaki w cieście!




Dionizy kocha spanko jak i ja 😆😆😆. Mówię Wam... życie z kotem jest cudowne. 




Jeśli jesteście ciekawi gdzie od jakichś 2 lat zamawiam pizzę do domu to jest to pizzeria CAPRISSA. Mają pyszną pizzę, z solidną ilością dodatków i najlepszym sosem czosnkowym jaki kiedykolwiek jadłam. 




A to właśnie moje ciśnienie po tamtym paskudnym dniu, kiedy to byłam na Zielonej/Piotrkowskiej. Dla niewtajemniczonych powiem Wam, że prawidłowe ciśnienie nie powinno być wyższe niż 139/89. 




Przeczytałam Znachora i powiem Wam, że początek mi się nie podobał, ale środek i końcówka była dobra. W kilku momentach się strasznie spłakałam. Obejrzałam też film z Adamem i stwierdzam, że książka jest 100 razy lepsza niż film. 




A tutaj mój pokój stołowy. 
Wiecie, że ten obraz z pękniętą szybką ma już ponad 100 lat i należał do moich pradziadków? 




Po tym tuszu (tak właściwie jest to booster na porost rzęs i zarazem baza) rosną cudownie rzęsy, a dodatkowo ta niby odżywka wygląda na rzęsach po prostu jak pięknie rozdzielający rzęsy tusz. Polecanko jedzie! Tusz dostępny jest na Notino, za ok. 30 zł. 




Czy są tu jakieś jesieniary?




Na Halloween kupiłam takie żelki w kształcie sztucznych szczęk. Powiem Wam, że całkiem smaczne. W ogóle marki Trolli od lat konkuruje z Haribo. Obie firmy są niemieckie. 




Tego dnia, kiedy zostało wykonane to zdjęcie miałam przyjemność rozmawiać z obcą kobietką (seniorka), która po prostu mnie zaczepiła i poprowadziła rozmowę na kwestie cmentarza. Była zmęczona, wręcz umęczona całym dniem na cmentarzu. Widać, że nie miała z kim porozmawiać i się wyżalić. Już dawno nie spotkałam tak miłej starszej pani. Ślę pozdrowienia, choć z pewnością nigdy pani tego nie przeczyta. 




Kluski śląskie i sos brunatny. Czy może być jakiś lepszy obiad? 😁😁😁 




Wiele kobiet kupuje ładną (dla mnie koronkowa i seksowna jest ładna) bieliznę tylko na specjalne okazje. Natomiast ja na co dzień chodzę w zmysłowej, koronkowej bieliźnie, ponieważ tak właśnie lubię. Z ładną bielizną jest jak z wyższym wykształceniem. Z reguły nie widać, a poprawia samopoczucie 😆😆😆. 




I tak właśnie minął mi wrzesień tego roku. Był to dosyć męczący miesiąc, który na koniec był bardzo emocjonujący, ale koniec końców wyszło na moje. Chociaż, ile ja nerwów straciłam przez jeden dzień to było po prostu niewyobrażalne. Najważniejsze, że dobrze się zakończyło. 




Jak zawsze pisało mi się ten zbiorczy post bardzo miło i przyjemnie. Może czymś się zainspirujecie, albo po prostu się zrelaksujecie. Już nawet nie czuję, że rymuję. 




Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie!



Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz