środa, 6 grudnia 2023

Mikołajka Aleksandra w Mikołajki wrzuca pieniądze do butów :P

Dzisiaj są MIKOŁAJKI! 🎅🎅🎅

W tym poście nie będę się jakoś specjalnie rozwodzić, bo muszę już iść spać, a w ciągu dnia nie będę miała czasu, aby napisać post, więc teraz mam na to chwilę. Także, do rzeczy! 


W Mikołajki zazwyczaj nie robiłam prezentów, ponieważ zawsze skupiałam się na prezentach gwiazdkowych. Niemniej w tym roku postanowiłam starą zasadą powrzucać moim domownikom pieniądze do butów 😛😜😝😇😇😇😇😇😇😇😇. Pamiętam jak moja mama zawsze w Mikołajki kiedy to byłam mała wrzucała mi i mojemu bratu do butów pieniądze (monety!). Bardzo mi się to podobało i sprawiało wiele radości. Tym razem to ja wrzucę monety mamie i bratu, więc mam nadzieję, że wywołam tym samym na ich twarzach uśmiech i jakieś zaskoczenie, ponieważ już daaaawnoooo nie praktykowaliśmy tego zwyczaju. Mam naszykowane monety (1 zł, 2 zł, 5 zł), które powrzucam do butów. Mniejszych nominałów nie wrzucam, bo jest to w moim odczuciu nie na miejscu. Ludzie niestety w XXI wieku nie mają za wiele zasad, niemniej ja należę do tego gatunku, że hołduję zasadom, wysokiej kulturze i manierom, których uczyła mnie moja babcia. Powiem Wam, że trochę tych monet nazbierałam przez miesiąc, więc mam co wrzucać i mam nadzieję, że zabawa będzie zacna 😁😁. Ha ha ha już się nie mogę doczekać. A Wy, w jaki sposób chcecie uszczęśliwić bliskich w Mikołajki? 🎅🎅🎅







Generalnie wrzucanie pieniążków do butów w Mikołajki to bardzo piękna, stara tradycja, która niestety przez większość społeczeństwa jest już zapomniana. A wielka szkoda, bo to piękny zwyczaj. 

A teraz zmieniając temat chciałam Wam kawałeczek (dosłownie ciut ciut) pokazać moje marmurowe kafelki w łazience. Jak Wam się podobają? 😁 Są to szare (ani ciemne, ani jasne) kafelki, marmurowe. Sama rewitalizuję łazienkę i powiem Wam, że bardzo mi się to zajęcie podoba. Łazienka docelowo będzie szaro-lustrzana. Już zrobiłam prawie całą, ale teraz już mi została tylko sama "kosmetyka". Powiem Wam, że nigdy nie spodziewałam się, że usłyszę od wchodzących osób do łazienki, że... - "Ale macie piękną łazienkę!". To jest miód na moje uszy, serce i głowę, ponieważ włożyłam wiele serca, starań, aby zmienić moją tragiczną (no była niezbyt) łazienkę w pomieszczenie, które jest glamour. Dodatkowo lustra powiększyły ją znacznie i nadały bardzo stylowy i niesamowicie ekskluzywny wystrój. Oczywiście nie jestem Bobem budowniczym i robię tak jak wydaje mi się słuszne, także metodą prób i błędów, ale myślę że wychodzi mi to naprawdę dobrze. Stara łazienka to było 2/10, a teraz... jestem bardzo zadowolona z efektu. Jak już skończę to na pewno całość zobaczycie. Poza tym, zdjęcia teraz w łazience wychodzą SUPERAŚNE! 😋😀😁😃😄 No tak, cała Maassen. Robię łazienkę dla zajebistych foteczek 😅😆. Tak swoją drogą to marzyłam o złotej łazience, ale niestety tych płyt nie było dostępnych w kolorze złota. A teraz są... no cóż trudno, ale i tak jest pięknie. Poza tym łazienkę jak i włosy można zmieniać do woli. ZMIANY SĄ DOBRE - pamiętajcie! 💫😊😊😊








Dobra moi Kochani, idę już spać, bo dzisiaj spałam zaledwie 4h, a to jak na mnie jest bardzo mało godzin. Przy takiej ilości snu to mam nawroty migreny, która niestety od prawie 11 lat mnie męczy. Moja babcia miała migreny oraz moja mama. Także to jak najbardziej rodzinne. Wiele osób narzeka na bóle brzucha. No, ja nigdy z tym problemu nie miałam, ale za to bóle głowy mam tak silne od lat, że czasem przy trzydniowym (zazwyczaj tyle trwa) ataku migreny płaczę z bólu, bo normalnie jakby chciało mi "wylecieć" prawe oko z oczodołu. I tu pojawia się problem, bo przy nadciśnieniu mogę brać jedynie tabletki przeciwbólowe z paracetamolem, więc... trochę się muszę nacierpieć. Jeżeli czytają mnie osoby zmagające się z migrenami to polecam Wam abyście na stałe wykreślili ze swojej diety: śmietanę, czekoladę, alkohol oraz tytoń. Śmietana maksymalnie nasila mi migrenę! Nie należy przesadzać z białkiem.












Życzę Wam Kochani wspaniałych Mikołajków w gronie najbliższych Wam osób oraz braci mniejszych, których święty Franciszek ukochał sobie bardziej niż ludzi. Zwierzęta mają w sobie wdzięczność, dobroć i bezinteresowność. Dla mnie dom bez zwierzaka, jest domem niepełnym. Osobiście należę do tych osób, które muszą mieć pupila, ponieważ od dziecka uwielbiałam zwierzątka. A Wy, team psy czy koty? 🐶🐈


Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz