środa, 20 grudnia 2023

Listopad 2023 oczami MotorOLI, czyli... Wszystkich Świętych, mieszanka meksykańska, mnóstwo kosmetyków, pielęgnacja włosów, bransoletka zodiakalna, POTĘGA PODŚWIADOMOŚCI i Burger Drwala (25 zdjęć!!!)

Dobry wieczór Kochani po tygodniowej nieobecności na blogu ✌👌👋😘😘😘😎. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną relację w zdjęciach, ponieważ chciałabym się wyrobić z nimi do końca tego roku. Także nie przedłużając, zapraszam na listopadowy post w zdjęciach.


Przyjemnej lektury! 







To zdjęcie wykonałam we Wszystkich Świętych tego roku, przy grobie mojej babci i dziadka oraz moich pradziadków. 

(*)




W tym roku kupiliśmy złote oraz srebrne znicze. Ja dla babci i dziadka wybrałam znicze z brokatowymi różyczkami. Moja babcia lubiła tak jak ja brokat, cekiny i różne świecidełka, więc na pewno była zadowolona. 

(*)




Mieszanka meksykańska to moje tegoroczne odkrycie. Poza tym smażone warzywa odkryłam w tym roku i jest to aktualnie mój ulubiony obiad, albo kolacja. Smażę zawsze na oleju rzepakowym, ponieważ jest najzdrowszy. Nie dajcie sobie wmówić, że olej kokosowy jest zdrowy. Nie jest!




Imieniny mojej mamy.




Jakiś czas temu Kinga polecała mi spróbowanie perfum ze strony MAGII PERFUM. Zachęcona dobrymi opiniami i świetnymi (naprawdę świetnymi!) cenami postanowiłam zakupić kilka flakoników. 

Ten największy flakon zakupiłam dla mojej mamy na imieniny, ponieważ ten zapach najbardziej przypadł mojej mamie do gustu. Jest to inspiracja Alienem. Nie dziwię się, że mojej mamie ten zapach się podoba, ponieważ jest tutaj tona jaśminu. A poza tym jest to najlepsza "podjebka" oryginału. Niestety inne zapachy z Magii Perfum mi się nie podobają. Niemniej o tym porozmawiamy przy recenzji tej marki i ich zapachów. 




Na dole perfum macie ich numer oraz inspirację zapachu. Ten z czystym sumieniem mogę Wam polecić, bo jest naprawdę dobrze podrobiony i niewprawiony nos w ogóle nie wyczuje różnicy między tym zapachem a ich oryginałem. Polecam!




Ta książka należała do mojego dziadka. Jest to jedna z tych książek, które każdy człowiek powinien przeczytać. REWELACYJNA!




Od zawsze uwielbiałam Avon za ich kosmetyki oraz filozofię marki. Ten płyn do kąpieli zamówiłam przez Empik. Jest to zapach szarlotki, cynamonu i soku tłoczonego jabłkowego. Pięknie pachnie i tworzy super gęstą pianę, a kosztuje niecałe 10 złotówek.




Ta marka tworzy przepiękne szaty graficzne kosmetyków. No sami spójrzcie!




Ostatnio zakupiłam taki żel do mycia twarzy. W przeciwieństwie do mojej chrzestnej nie przepadałam nigdy za Neutrogeną, ale ten żel jest świetny. Jest to żel delikatnie pachnący z kwasem hialuronowym, w którym się po prostu zakochałam. Polecam! 💙💙💙💦💦💦

Jeśli chodzi o mój rodzaj cery to jestem posiadaczką cery mieszanej. Kiedyś suchej, następnie tłustej, a teraz mieszanej. Ech... problemy zdrowotne, w szczególności problemy hormonalne bardzo zmieniają Wasz typ cery, więc miejcie to na uwadze. 




Byliście ciekawi czym pielęgnuję moje włosy. Aktualnie stosuję te dwa szampony do włosów i sobie je chwalę. Dodatkowo ładnie pachną i są wydajne, mimo że ja jestem totalną "zjadaczką" szamponów. Testowałam jeszcze taki niebieski, który jest najbardziej nawilżający wśród tej marki.




Jeśli szukacie dobrych żeli pod prysznic to wybierzcie te. Szczególnie ten niebieski jest rewelacyjny. 




Ten żel micelarny jest GENIALNY! 

Niestety nie polecę Wam tego żelu pod prysznic, ponieważ pachnie imbirem, a ja nienawidzę tego zapachu. I nie, nie zamawiałam go, ale zamiast wysłać mi ten z konikiem morskim to pomylili się i wysłali ten. Kiepsko... 




Tutaj chciałam Wam pokazać moje zamówienie z Allegro. Paleta ultra-kolorowych cieni do powiek i trzy kolorowe tusze do rzęs. Właśnie z tej marki HEAN mam ten niebieski tusz do rzęs, który Wam tak bardzo polecałam. 

Fioletowy jest w kolorze takiego ciemnego eleganckiego fioletu, zielony jest słabo widoczny i tylko delikatnie wydłuża rzęsy bez ich pogrubienia, zaś różowy... o fuck! robi spektakularne rzęsy, ale róż na rzęsach nie wygląda dobrze 😅😆😅. 




Tak wygląda ta paleta cieni do powiek. Piękna! 💕💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜




Już dawno nie miałam takiej pięknej i świetnie napigmentowanej palety. Cienie w niej są matowe, brokatowe oraz satynowe. Polecajka idzie!




Bardzo przyjemna książeczka, w której jest opisana cała historia Halloween. Dodatkowo jest pięknie oprawiona.




Odkąd brat kupił nowe patelki to w końcu jajko sadzone wychodzi mi jak malowane. Lubicie sadzone?




Domek.




Kiedy kilka lat temu spróbowałam swojego pierwszego Burgera Drwala to nie byłam zachwycona tą kanapką. Dopiero rok później mi zasmakowała. W swoim życiu jadłam klasycznego Drwala, Drwala z kurczakiem i Drwala żurawinowego i polecam zdecydowanie tego ostatniego.




Już rozumiem czemu mężczyźni uwielbiają u kobiet białe (kryjące!) paznokcie. Dłonie wyglądają w takich bardzo czysto, schludnie i elegancko. Może nie do końca jest to moja estetyka, ale naprawdę czułam się bardzo glam. Pierścionek to mój drugi model, tym razem cyrkonie w złocie. A co tyczy się bransoletki to dostałam ją na moje 29 urodziny i jest to bransoletka zodiakalna z szafirem, ametystem i lapis lazuli. W tym roku noszę ją codziennie, ponieważ od Adama dostałam opaskę (tę do "zegarka") w kolorze fioletowym, więc idealnie mi teraz pasuje. 




Złoto, złoto, więcej złota!




Duże biusty mają to do siebie, że bardzo często w stanikach wychodzą druty. Musiałam na szybko kupić sobie stanik i właśnie zdecydowałam się na taki biały model. Jakby ktoś był ciekawy to noszę 95D.




Kwiatuszki 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


Bardzo Cię kocham! 💖




W mojej prywatnej bibliotece mam naprawdę sporo książek, ale nigdy nie miałam tak pięknie ilustrowanej pozycji. Przepięknie i niesamowicie wykonana lektura. Napisana jest przez wiedźmę i zodiakalną Byczkę. I nie bez kozery o tym mówię, ponieważ zodiakalne Byki uwielbiają estetykę, więc nie ma co się dziwić, że książka jest wewnątrz przepiękna.












I tak dobrnęliśmy do końca relacji listopadowej, którą pisało mi się wyjątkowo szybko. W ogóle nie odczułam tego mijającego czasu dzisiaj. 


Koniecznie spróbujcie tej mieszanki meksykańskiej, która dostępna jest tylko w Biedronkach. Swoją drogą nie napisałam Wam jakie warzywa wchodzą w jej skład. A mianowicie: to pomarańczowe to bataty, fasolka czerwona, fasolka płaskonabłonkowa, mini kolby kukurydzy, cebulka, papryka. Bardzo zdrowe i pyszne danie. Smażone oczywiście na oleju rzepakowym. Smacznego!









Dziękuję za dzisiejsze spędzenie czasu ze mną 😄😄😄😇😇😇💫.


Dobrej nocy moi Drodzy 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz