wtorek, 12 grudnia 2023

Szczęść Boże i ratuj się kto może!

Wczoraj rząd Mateusza Morawieckiego dobiegł końca. 


Przez najbliższe 4 lata Polską będą rządzić 3 partie, a mianowicie Koalicja Obywatelska (PO), Trzecia Droga oraz Lewica. Polacy tak wybrali, polska młodzież tak wybrała. No cóż... taka jest właśnie demokracja, choć idąc bardziej myśleniem braunowskim ciśnie się na usta... - taka jest właśnie niewiedza i amnezja retrograda. 





Kocham Polskę i jest to kraj, w którym chciałabym się zestarzeć. Nigdy nie byłam za PiS, a co gorsza za PO. Moja partia polityczna upadła jakiś czas temu, a moi dawni Czytelnicy wiedzą, że było to SLD. Dzisiaj jestem totalnie apolityczna, choć staram się od czasu do czasu śledzić to co się dzieje od strony politycznej w moim kraju. Niemniej dzisiaj muszę zamieścić ten post, ponieważ czuję taką wewnętrzną potrzebę. Wiem jakie były rządy Prawa i Sprawiedliwości i doskonale pamiętam czasy kiedy to rządziła Platforma Obywatelska. Nigdy w moim kraju nie żyło się tak źle, jak wtedy gdy rządził Donald Tusk. Pamiętam ten dzień, kiedy to w herbaciarni gdzie miałam podjąć swoją pierwszą pracę zaoferowano mi 7 zł za godzinę. Była to kwota śmieszna i dla większości młodzieży w tych czasach niewyobrażalna. Ale tak właśnie było! Ludzie wyjeżdżali za granicę za chlebem, ponieważ szukali tej zielonej Irlandii, która miała być ponoć w Polsce. Żyło się źle i wiele osób było po prostu na samym dnie drabiny społecznej. Tak się żyło za Tuska. Niestety dzisiejsza młodzież, która pierwszy raz brała udział w wyborach została skuszona kiełbasą wyborczą z TikToka i dlatego właśnie władzę nad naszym państwem będą pełnili ludzie, którzy najpierw stawiają Unię Europejską nad Polskę. 









Przeraża mnie to, jak ludzie szybko zapominają, jak szybko "łapią" zaufanie do kogoś, kto okazał się dawniej zdrajcą. Naprawdę mnie to przeraża i też trochę zasmuca. Tak jak na wstępie napisałam - totalna NIEPAMIĘĆ WSTECZNA, totalna!!! 

Premierem został Donald Tusk. Czy oprócz Tuska nie było kogoś do wyboru???????




Mam nadzieję, że jak Ci osiemnastolatkowi trochę podrosną i sobie więcej uświadomią to już będą wiedzieć to, czego nie wiedzieli przy ostatnim głosowaniu. Bo widzicie moi Drodzy... Polska to nie są tylko kwestie światopoglądowe typu aborcja. Widziałam dokładnie co znane osoby robiły na TikToku z głowami młodych oraz ludziom bardzo podatnym na sugestie. Całkowite pranie mózgu, całkowite. A młodzi, jak to młodzi - łyknęli i zagłosowali przez nienawiść do PiSu. Dlatego tyle piszę na swoim blogu od początku jego istnienia, że nienawiści i zazdrości trzeba się wystrzegać. Niestety świat takimi jest przesiąknięty i jest to bardzo rozczarowujące. No cóż... tym razem nienawiść wygrała.









Niemniej jest we mnie pewna doza naiwności i chcę wierzyć, że te 4 lata nie będą takie złe jak najprawdopodobniej będą. Liczę i gdzieś po cichu liczę na cud. 
















Polski oddać nie umiem!



Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz