niedziela, 7 lipca 2024

Ludzie zniewoleni mają zawsze zamęt w głowie

Spokój w życiu i w głowie, poczucie spełnienia i szczęścia to "rzeczy" wypracowane przez nas samych. Niekiedy bardzo ciężką drogą wiodącą przez cierpienie, ciernie, łzy, pot, rozstania, aż po śmierć. W życiu ludzkim mało co przychodzi ot tak, po prostu. Na większość trzeba sobie zapracować, chociażby rezygnacją z przyjemnego i łatwego życia. Niemniej najważniejsze jest to, aby nigdy, ale to przenigdy nie utracić w sobie tego początkowego entuzjazmu, który na początku tej drogi nam towarzyszył. Nigdy!







Prawda jest taka, że gdy idziemy swoją własną drogą, podążamy swoją wyznaczoną przez nas samych ścieżką i żyjemy według własnych zasad to... zawsze czujemy spokój w umyśle. Dlaczego? Ano dlatego, że postępujemy w zgodzie z sobą samym, nie udajemy kogoś innego, jesteśmy całkowicie sobą. Tylko ludzie zniewoleni mają zawsze zamęt w głowie. Jeżeli ktoś zniewolony jest przez nieszczęśliwą miłość, zazdrość, choroby, problemy finansowe, problemy zawodowe, nieprzepracowane traumy to zawsze będzie miał ten wspomniany zamęt w umyśle. A wierzcie mi, że nie ma nic lepszego niż cisza i spokój, zero stresu, zero napięć, po prostu spokojne ludzkie życie. Dojście do harmonii w życiu nie jest łatwe, ponieważ wymaga pracy nad sobą, dużo pracy czy to nad swoją mentalnością, czy też fizycznością. Wymaga też odejścia od niewłaściwych osób co kluczowe jest według mnie do osiągnięcia pełni szczęścia i życiowego balansu. Najważniejsze to zdać sobie sprawę z tego, że jeśli coś jest nie tak na jakiejś płaszczyźnie w naszym życiu to najpierw musimy skupić się nad rozwiązaniem własnych problemów, które są (POWINNY!) być priorytetem dla nas. Potem dopiero można rozwiązywać cudze problemy. Tego się trzymam od prawie dwóch lat i lepiej mi się żyje, ponieważ zajmuję się po prostu sobą i tylko sobą. Zdałam sobie sprawę z tego, że tylko ja sama jestem dla siebie najważniejsza i tylko wyłącznie ja wiem co dla mnie jest dobre. I tyle. Tyle i aż tyle.




Z własnego doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że warto dbać o siebie, aby nie doprowadzać swojego organizmu do przebodźcowania, czy to za głośną muzyką, pracą, w której jesteśmy mobbingowani, po niewłaściwe towarzystwo. Warto znaleźć ten życiowy balans, który będzie prowadził nas we właściwym (DLA NAS!) kierunku. Róbmy to co uważamy za słuszne i właściwe z poszanowaniem dla drugiego człowieka. Ja całe życie w taki sposób żyję, bo uważam, że tak właśnie powinno być. I nie przejmujcie się jeśli ktoś nie rozumie Waszej drogi życia, Waszego wyboru. To Wasze życie i nic nikomu do tego. 












Trzymajcie się ciepło i bądźcie szczęśliwi! 💫



Cudowności dla Was! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz