sobota, 3 sierpnia 2024

Intensywne poszukiwanie PRACY

Dzisiejszą sobotę zaplanowałam sobie na poszukiwanie pracy. Ostatnio byłam innymi rzeczami zajęta, więc poszukiwania odstawiłam na bok, ale dzisiaj i jutro skupiam się tylko na tym. Pewnie wielu z Was, którzy są na etapie poszukiwania roboty albo zmiany dotychczasowej pracy zastanawia się gdzie najlepiej poszukiwać pracy. I cóż... w tym temacie Wam póki co niezbyt mogę doradzić, ponieważ pierwsza praca w klinice medycznej przyszła do mnie sama i było to już dosyć dawno, a praca na blogu to praca, którą sama sobie stworzyłam. Blog to moje hobby oraz praca od lat i tak już zostanie dopóki żyć będę. Niemniej potrzebuję znaleźć coś dodatkowego i może być to coś zupełnie niezwiązanego z moją branżą. Jestem otwarta na nowości i lubię próbować czegoś nowego, bo wiem, że tylko to co jest nowe może nas rozwijać. Także, te dwa dni postanowiłam przeznaczyć na poszukiwanie nowego zajęcia dla mojej skromnej osoby 😎😅. Tak wiem, ale ciiiiiiiiiii 😂.









Pewnie jesteście ciekawi gdzie szukam. Na pewno na OLX, JOOBLE oraz PRACUJ.PL . 

Nie jestem póki co w stanie Wam powiedzieć czego dokładnie szukam, bo nie wiem tego sama. Może to być praca zdalna, praca w korporacji (mam ochotę zdołować się na maksa, bo moje życie jest bardzo spokojne 😆😅😆), praca w branży medycznej, może być cokolwiek co po prostu wyzwoli we mnie takie uczucie - OOOO TO JEST TO. I jeśli znajdę tę pracę to na pewno Wam się pochwalę, nawet jeśli będzie to praca, która mnie może nawet i rozczaruje. Jestem osobą, która uważa, że z każdego miejsca można uczynić swoje miejsce, bo zamiast dostosowywać świat do siebie, trzeba po prostu czasem do tego świata się dostosować. Takie jest po prostu moje zdanie moi Kochani. 


No to mniej więcej wiecie co ostatnio zajmuje moją głowę. Jest to poszukiwanie pracy. W ogóle czuję taką potrzebę zrobienia czegoś innego. Coś takiego poczułam wewnątrz mnie. Fajne uczucie. 









Jeśli macie dla mnie jakieś sugestie to zachęcam do komentowania 😙😙😙.





Miłej soboty! 👋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz