niedziela, 11 sierpnia 2024

Nie oczekuj niczego od życia, ale bierz wszystko, co Ci daje

Ludzie notorycznie narzekają na złe sytuacje, które mają miejsce w ich życiu. Prawda jest taka, że one są potrzebne i nie ma co z nimi walczyć. Nawet te najgorsze zdarzenia miały nas czegoś nauczyć, niekiedy dać tylko prztyczka w nos, a czasami dać nam ostrą nauczkę na przyszłość. Dlatego należy niczego nie oczekiwać od życia, tylko brać wszystko, co nam daje. Z perspektywy czasu każdy w końcu docenia wartość tego daru. 









Wielokrotnie (chyba już z kilka tysięcy razy!) powtarzałam Wam na Myślach Kobiety Wyzwolonej, że wszystko co się dzieje w naszym życiu ma ukryty sens, który z biegiem czasu ujawnia się i wychodzi na światło dzienne. Z mojego doświadczenia widzę, że tak po prostu jest. Zawsze! Dlatego ja jestem Wszechświatowi wdzięczna za wszystko dobre i złe co dostałam. Dzięki dobru mam miłe wspomnienia, a dzięki złym zdarzeniom lekcje dzięki, którym wiele się nauczyłam o świecie, o ludziach i przede wszystkim o samej sobie. Dlatego mimo różnych cierpień trzeba czasem ponosić swój własny krzyż na barkach. Oczywiście nie zapominając o tym, że należy cały czas walczyć o siebie, aby było lepiej i lepiej.












Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz