sobota, 13 grudnia 2014

Coraz bliżej święta...

Witajcie :)

Dzisiaj pomyślałam, że to odpowiedni czas aby na blogu pojawił się post z dekoracjami świątecznymi mojego autorstwa. Wiele dekoracji jakie chcę Wam pokazać na zdjęciach jest z roku 2012/2013 a to dlatego, że w tym roku przygotowania do świąt w moim domu znacznie się opóźniły i jeszcze nie wszystko gotowe. Tak więc zapraszam do zdjęć :)

Każdy kto mnie dobrze zna wie, że uwielbiam złoto pod każdą postacią. Złote bombki to jest to :D

Złota ciąg dalszy...

Prawda, że piękna... ?

Świąteczny, leśny krasnal ze Schwarzwald ;)

Moc choinkowych światełek...

Wygrana Magdy z Radia Parada. A tak na marginesie to moja ulubiona stacja radiowa.

"Radiowe" choinki...

Gwiazda betlejemska... I love It :D

Z serii "Znajdź złotego renifera".

Jestem ciekawa czy na święta spadnie śnieg...


W sumie na dziś to wszystko, ale ale mam jeszcze jedno :) Z racji tematyki mojego bloga mam jeszcze to :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz