wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczny klimat... Świąteczny czar...

Od ostatniego postu jestem w klimacie świąt zimowych. Sądzę, że Wam też się udzieliło :) W sumie to nic dziwnego, bo do świąt pozostało już tylko 9 dni. W dzisiejszym poście podobnie jak w ostatnim nie zamierzam pisać na tematy znane Wam z mojego bloga, tylko zostaję w magicznym, świątecznym klimacie.

Choinka z europalety. Można? Można! Jeśli jesteście ciekawi gdzie zostały wykonane powyższe zdjęcia to oczywiście zaspokoję Waszą ciekawość. Jest to przedsień w pałacyku koło ulicy Krzemienieckiej.

Uwielbiam taki klimat... mhmm... :D

Mikołaj musi być...

Do dwóch przedmiotów na tym zdjęcie mam sentyment...

:)

Uwielbiam... rozmarzyłam się...


Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają, pozdrawiam ciepło,

Aleksandra 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz