środa, 17 grudnia 2014

Merry Christmas Everyone

Witajcie

Dzisiejszy post będzie bardzo refleksyjny z racji tego, że być może będzie to ostatni post na blogu w tym roku. Choć może jeszcze jeden się ukaże jeśli znajdę trochę czasu wśród przygotowań świątecznych na "naskrobanie" czegoś tutaj. Aby nie przedłużać przechodzę do sedna...

Rok 2014 dużymi krokami zmierza ku końcowi, ale czeka Nas czas pełen magicznych uniesień, wzruszających chwil, czaru wspomnień i ogromnej dozy bliskości. Święta w moim domu, w mojej rodzinie zawsze były bardzo uroczyste i rodzinne, mimo że ja osobiście mam otwarty umysł co nie zmienia faktu, że szanuję obyczaje i tradycje. Uważam, że święta dla każdego czy to więrzącego czy nie, powinny być czasem refleksji nad własnym życiem, chwilą zatrzymania się, momentem kiedy mówimy sobie "Stój nie muszę już biec, to czas dla mnie".

Te święta chcę spędzić w gronie nie tylko najbliższych, ale całej dużej rodziny, ponieważ ten rok uświadomił mi, że czasem niektóre osoby widzimy ostatni raz...

Przechodząc do sedna chciałabym w te nadchodzące święta, życzyć Wam przede wszystkim dużo, dużo zdrowia, bo bez niego człowiek nie może być szczęśliwy. Kiedy utraci zdrowie, wtedy dopiero je ceni. Chcę Wam życzyć abyście wykorzystywali każdy dzień i każdą okazję na to aby stawać się lepszym człowiekiem i dzięki temu abyście mogli widzieć radość w oczach innych... to bezcenne. Chciałabym aby pomyślność i szczęście Was nie opuszczało i aby miłość zagościła w Waszych sercach. Merry Christmas Everyone... :D



Na koniec chciałabym Wam dać świetną, złotą radę. Oczywiście mojego autorstwa. Więc posłuchajcie...

Święta to świetny czas na to aby zmienić coś nie zastanawiając się nad tym. Mam dla Was kilka propozycji, mniej lub bardziej szalonych i odważnych. Ja kilka z nich postaram się sama wykorzystać, bo kiedyś ktoś powiedział, żeby korzystać z rad, które sami dajemy innym. Więc to są moje propozycje :

* wyznaj komuś miłość(to już wersja hard... zawsze można oberwać, ale YOLO)
* odwiedź chorą osobę i daj mu prezent i dobre słowo
* zadzwoń do kogoś z kim urwał się kontakt
* zadzwoń do kogoś z kim znajomość zakończyła się negatywnie
* przytul bliską osobę i powiedz jej, że zawsze może na Ciebie liczyć

Może z choć jednej rady skorzystacie ? Ja już wiem co muszę zrobić :)


Merry Christmas Everyone :*

Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz