niedziela, 1 stycznia 2017

Happy New Year 2017!

Dobry wieczór Kochani :) dzisiaj mamy Nowy Rok 2017! bardzo się cieszę, że nastał nowy rok, nowe plany, postanowienia i wszystko jakby zaczyna się od nowa. Pierwsze co to nie spodziewałam się, że wejdę w Nowy Rok 2017 w szampańskim nastroju, w super atmosferze, z genialnym ludźmi na super imprezie. Nowy Rok spędziłam w Czarnocinie i był to najlepszy Sylwester w moim życiu. Po raz kolejny przekonuję się, że spontaniczność popłaca i w 99% zyskujemy aniżeli tracimy. Mimo, że jestem chora i czuję się dosyć kiepsko, to skusiłam się na propozycję mojej rodziny i bawiłam się wyśmienicie. Ale to nie o mojej zabawie miał być wpis, ale... do sedna.

Chciałabym życzyć Wam samych sukcesów, mnóstwo szczęścia, korzystania z okazji, które się Wam nadarzają i dużo dużo zdrowia, abyście mieli siłę i energię na realizowanie Waszych postanowień i marzeń. Wierzę, że moi Czytelnicy to ludzie z pasjami. Kiedy ktoś dodaje mojego bloga do ulubionych to wiem, bo sprawdzam kim jest dana osoba, także wiem, że są to ludzie z pasjami, które mają w życiu dokładnie określony cel. Jestem z Was dumna.

Na koniec dodam Wam kilka zdjęć z mojego Sylwestra, tymczasem.






Szczęśliwego Nowego Roku 2017!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz