piątek, 13 stycznia 2017

Zapowiedzi w 2017 roku!!!

Dzień dobry, chociaż nie wiem czy taki dobry, ale mniejsza o to. Na moim blogu dawno nie było pewnych uaktualnień w związku z moimi postami. Ostatnimi czasy jak widzicie skupiłam się na bardzo refleksyjnej stronie mojego bloga(charakteru też) i to wcale nie wygląda dobrze, bo mój blog nie miał być stricte refleksyjny, on w ogóle nie miał taki być, ale wyszło tak i nie żałuję nawet. Po pierwsze muszę wrócić do pisania o polityce, a w chwili obecnej jest o czym pisać. Z drugiej strony kiedyś polityka mnie fascynowała, a dziś jestem jakby wypalona? nie wiem czy to dobre słowo na to co obecnie czuję względem niej. Fakt faktem coś w najbliższym czasie się w tym temacie pojawi na blogu. Kolejna kwestia to opowiadania erotyczne. Mój blog powstał z myślą właśnie o nich, a tu tylko jedno opowiadanie. Także kiepsko, a nawet rzekłabym, że fatalnie. Muszę coś napisać, chociaż tutaj muszę to niewłaściwe słowo, bo przy pisaniu opowiadania erotycznego trzeba mieć wenę i chęć na takie dziełko. Co do przepisów kulinarnych to nie, nie nie. Nic takiego już się raczej nie pojawi, bo to nie jest ani moja pasja, ani nie jestem wybitną kucharką, ani mnie to specjalnie nie kręci. Jeśli sporządziłabym danie, które zachwyciłoby mnie tak, że z wrażenia upadłabym na kolana, to może taki przepis się pojawi, ale na 99,8% nic takiego tutaj się na blogu nie pojawi. Ale Wasze przepisy chętnie wypróbuję. Co tyczy się poezji, to... hmm... no właśnie. Z poezją jest tak, że piszę się ją kiedy się człowiek zakocha, albo bardzo cierpi, ja nie doświadczam ani tego ani tego, także w najbliższym czasie poezja nie zagości na stronach mojego bloga. Hity kosmetyczne, jakieś kosmetyczne odkrycia? mam mnóstwo różnych kosmetyków, bo to moja wielka słabość, ale nic mnie nie zachwyciło do tego stopnia aby o tym pisać, ani nic mnie nie zaszokowało swoją beznadziejnością o czym powinnam napisać. Ale owszem takie posty będą się pojawiać.

Podsumowując na blogu możecie się spodziewać i oczekiwać następujących rzeczy:

- OPOWIADANIA EROTYCZNE
- POSTY TOTALNIE REFLEKSYJNE(czyli mój pogląd na rzeczywistość)
- POLITYKA
- KOSMETYKI(bardzo rzadko ale jednak)
- POEZJA(kiedyś coś pewnie znowu napiszę)

Tak jak widzicie na blogu skupię się na opowiadaniach erotycznych, moich refleksjach i polityce, co również wiąże się z refleksją. Także na ten rok to właśnie przewiduję i zachęcam do uczestniczenia w życiu bloga czyli w komentowaniu, choć sama jako czytelniczka wielu blogów, nigdy nie komentuję, także wiem, że mam swoich stałych Czytelników(czasami do mnie piszecie, co jest bardzo miłe). Wiem także, że na Myśli Kobiety Wyzwolonej będą się pojawiać też wpisy niedotyczące tych powyższych tematów, ale o tym już kiedy indziej, bo na tę chwilę to nic istotnego. Odwiedzajcie, czytajcie i korzystajcie z mojej wiedzy i doświadczeń. Bo w życiu trzeba się dzielić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz