środa, 6 lutego 2019

Stópki czyli coś dla fetyszystów stóp

Ze stopami jest jak z Indiami - można kochać albo nienawidzić. Jako kobieta uważam, że stopy to jedna z piękniejszych części kobiecego ciała, dlatego dbam o nie, robię pedicure i fotografuję. Wiem też doskonale, że mnóstwo mężczyzn uwielbia kobiece stopy tak samo jak wiele kobiet nienawidzi stóp, ponieważ uważa, że są obleśne, odrzucające i są częścią ciała stworzoną do stąpania. Niemniej ja należę do kobiet lubiących tematykę stóp, nóg i butów, więc na blogu od czasu do czasu zamieszczam nowe posty z tej kategorii. Z racji tego, że jest luty(miesiąc miłości) przychodzę do Was z postem o stópkach. Zapraszam.


Tym raz zdecydowałam się umalować paznokcie stóp na kolor bordowy czy też czerwonego wina - jak zwał tak zwał. Uważam, że taki odcień należy do najbardziej eleganckich kolorów lakierów do paznokci czy to u rąk czy u stóp. A jak Wy myślicie?

Z racji tego, że wielkimi krokami zbliżają się Walentynki przyszłam Wam zasugerować w tym poście abyście(zwracam się do pięknego grona na blogu) wybrały na manicure lub pedicure właśnie kolor bordo lub czerwieni, ponieważ te dwie barwy idealnie komponują się w Dniu Miłości.



Fetysz stóp i butów to taka mała część mnie. Dzisiejszy post jest już chyba 3 czy 4 wpisem na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Fetyszystów, zwolenników czy pasjonatów stópek zachęcam do przewertowania mojego bloga i poczytania głębiej o fetyszu. Wiem, że w jednym poście o stopach zamieściłam chyba z 16 zdjęć... Także miłej podróży po dawniejszych postach na Myślach Kobiety Wyzwolonej.


Niech w lutym tylko kolor paznokci będzie winny!

Tymczasem.

5 komentarzy:

  1. Witaj Aleksandro,fetyszystą kobiecych stóp jestem od dziecka.Ciągle poszukuję tych idealnych stóp o doskonałych łukach i symetrycznych kształtach palców. Powiem Ci że tylko garstka kobiet może się nimi pochwalić.Dbanie o stopy to bardzo złożony harmonogram, i nie chodzi tu tylko o malowanie paznokci.Oglądając twoje zdjęcia stóp muszę Ci przyznać że wypadają średnio, i są przeciętne. Może kogoś zauroczą ale nie mnie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry ;) dziękuję za wyrażenie swojej opinii na temat moich stóp. Sama to doskonale rozumiem, ponieważ jako kobieta poszukuję idealnych stóp u mężczyzny, a z tym jest bardzo słabo, wręcz fatalnie, niemniej nie poddaję się w poszukiwaniach. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. A mi się bardzo podobają twoje urocze stópki, byłbym bardzo szczęśliwy mając takie stópki na codzień do pieszczot;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham stópki!!!
    Uwielbiam ich zapach i smak... ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Mr. "X"

    OdpowiedzUsuń