niedziela, 31 marca 2019

WENA w niedzielę ma wolne

Ktoś ostatnio z Was napisał mi, że moja wena w niedzielę ma wolne i nikogo to nie dziwi. Rozśmieszyło mnie to 😇😈❤ To nie tak... po prostu w niedzielę mam czas na spędzenie go z rodziną, ponieważ w ciągu tygodnia się mijamy, więc chcąc nie chcąc tego dnia przeznaczam czas na rodzinę a blog ma wtedy dzień wolnego. Niemniej jeśli chcecie posty w niedzielę to będę starała się je napisać, ponieważ wiem, że wielu z Was właśnie w niedzielę ma czas aby poczytać sobie wpisy na Myślach Kobiety Wyzwolonej.

A co u mnie?

Weekend miałam bardzo rodzinny, troszkę męczący ale był ok. Dzisiaj czuję się troszkę niewyraźnie po boli mnie troszkę za mostkiem, ale to pewnie przez niestrawność, bo zawału nie podejrzewam ha ha ha chyba... 😈 Mam nadzieję, że nic złego nie dzieje się z moim organizmem, bo po 2018 roku mam dosyć lekarzy i szpitali.

A co u Was? Jak Wam minął weekend?


Buziaczki 👄👄👄✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz