piątek, 3 maja 2019

Heute bin Ich blond

Dzień dobry popołudniem 😇 Rzadko kiedy piszę o takiej przyzwoitej godzinie ha ha ha. Dzisiaj post będzie lekki i przyjemny. Wiedzieliście od ponad miesiąca, że jestem w fazie zmieniania się na blondynkę. I przedwczoraj stałam się już dosyć blond. Mam ombre, z którego jestem bardzo zadowolona. A dlaczego jestem zadowolona? Bo nie oddałam się w ręce fryzjera, tylko w swoje 😈 Sami zobaczcie jaki efekt uzyskałam po drugim rozjaśnianiu włosów.

Tak wyglądają włosy. Kondycja ich w ogóle się nie zmieniła, oprócz tego, że są mniej nawilżone niż moje naturalne na czubku głowy(mówienie SKALP jest niewłaściwe 😈). Mnie efekt bardzo się podoba, ponieważ włosy są złociste, błyszczące i BLOND. A na tym przecież mi zależało. Póki co nie wiem jaki efekt rozjaśnienia chcę uzyskać. Na pewno raz jeszcze będę rozjaśniała, ponieważ chcę chyba być cała blond, ale to się okaże za jakiś czas. Póki co muszę odżywiać moje włosy, ponieważ chcę aby wyglądały dobrze. Jeśli chodzi o moje ubranie to mam na sobie khaki kardigan, który jest idealnym ciuchem na wczesną wiosnę. Jak widzicie mam wężową bluzkę, ale powiem Wam, że zdecydowanie wolę PANTERKĘ niż WĘŻA. Po pierwsze wężowy wzór pogrubia i wyglądam grubiej niż jestem, a po drugie w tej bluzce potrzebny jest dekolt. Nie lubię bluzek pod szyję. Powiem Wam, że ostatnio wzięło mnie na ubieranie się w kolorze khaki.


Na koniec jestem ciekawa jak podoba się Wam efekt na moich włosów. Kontynuować rozjaśnianie czy zaprzestać na OMBRE?


Buziaczki 👄✋❤

2 komentarze:

  1. Włosy rozjasniane są wymagające 😉
    Polece do wyprobowania szampon Johnsons Baby lawendowy, Green Pharmacy rumiankowy, odżywkę Garnier z żurawiną i arganem do farbowanych, z proteinowek O'Herbal z lnem i proteinami mleka. Maska raz w tygodniu - Biowax kawiorowy, Elseve czerwona czy coś w tym guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wybieram się do Rossmanna :P w tej chwili używam L`Oreal Elseve Total Repair 5 i jestem bardzo zadowolona. W ogóle uwielbiam serię Elseve. Moje włosy źle tolerują mycie kiedy nie stosuję silikonów. Kiedyś nawet chciałam "prowadzić się" EKOLOGICZNIE, całkowicie naturalnie ale kończyło się to tak, że oddawałam rodzinie i znajomym moje kosmetyki. Być może nie znalazłam odpowiedniego naturalnego kosmetyku albo po prostu mój organizm świetnie toleruje silikon. Na pewno kupię tę odżywkę Garnier z żurawiną, bo raz że lubię żurawinę to mój Luby uwielbia zapach żurawiny.

      Dziękuję Ci Olgo za te propozycję na pewno na coś się zdecyduję :)

      Usuń