wtorek, 14 stycznia 2020

Dzisiaj trochę prywaty :)

Dobry wieczór Kochani! 😇✋❤ W tym roku nie było okazji ani czasu porozmawiać z Wami tak od serducha, więc dzisiaj przychodzę do Was z takim postem, bo mam bardzo luźny dzień, ponieważ leżę z gorącą herbatą karmelową pod kołdrą i dodaję sobie lata słuchając hitów latynoskich. I jest dobrze! ❤

Jak widzicie nadal jestem blondynką, choć odrost prosi się już o rozjaśnienie 😈😈😈. Powiem Wam, że zanim rozjaśniłam włosy to bałam się, że po rozjaśniaczu mi wypadną, spalą się, będą suche i osłabione. A tu miłe zaskoczenie, bo włosy mi nie wypadły, nie przerzedziły się, tylko ROSNĄ JAK SZALONE. Ten odrost, który widzicie ma tylko 2 miesiące a ma z dobre 6 centymetrów. Oczywiście cieszy mnie to, że moje włosy szybko rosną, ale minus jest taki, że krótko mogę cieszyć się całkiem blond włosami. Tu możecie jeszcze zobaczyć moje rzęsy po 3 tygodniach od przedłużania rzęs. Kosmetyczka Alicja, która została mi polecona jest profesjonalistką w tym co robi. Jeśli szukacie salonu, w którym profesjonalnie, bez zniszczeń i z pięknym efektem przedłużą Wam rzęsy to tylko AB BEAUTY w Łodzi. Polecam! ❤

W tym roku kupiłam w końcu nowy telefon. Zdecydowałam się na Motorolę, którą wszyscy mi polecali jak jeden mąż. I cóż... jest genialna i robi dobre zdjęcia, na czym bardzo mi zależało prowadząc bloga i Instagrama. Teraz już nikt z Was nie zarzuci mi, że widzicie piksele ha ha ha. Bardzo dużo zapytań też dostaję na temat tego szalika, którego mam na zdjęciu powyżej. Kupiłam go w H&M za jedyne 30 złotych, ponieważ była promocja. Normalnie ten szalik kosztuje 130 złotych. Niestety nie ma już na niego promocji. Ten salik jest genialny i jeśli macie ochotę to kupujcie, bo zostały ostatnie sztuki. Jakość powala!

Motorola jest w kolorze cieniowanym - bordo + czerń. Jakby ktoś był ciekaw 😈. To zdjęcie krzyczy PRÓŻNOŚĆ, ale nie oto w nim chodzi. Pokazuję Wam moją obecną sylwetkę. 20 kilogramów w dół i byłoby dobrze ha ha ha 😈. Powiem Wam, że jestem mega zadowolona z opaski nadgarstkowej, którą dostałam od Adama ❤, bo ona zajebiście motywuje do ruchania... UPS! ruszania, rzecz jasna 😇😈.

Cycki muszą być! Kto ma cycki ten ma władzę 😈. Powiem Wam, że czerwony był kiedyś moim ulubionym kolorem, ale odkąd jestem blondynką coś mi nie pasuje. Eh... smuteczek.

A oto nowe rzęski, którymi jestem oczarowana. Tym razem zdecydowałam się na 4-6 D o długości 15 mm. Pierwsze przedłużane rzęsy miałam 3-4 D o długości 13 i 14 mm. Ale znacie mnie już ponad 5 lat i wiecie, że ja lubię wielkie rzęsy. Te są bardzo ładne, choć ja marzę o jeszcze większych ha ha ha. I cóż... Paulinka miała rację, że przedłużanie rzęs uzależnia. Buzi Blondi ❤.



Kochani, 2020 rok póki co jest dla mnie dobry i nie mogę powiedzieć, że coś złego się dzieje. Jestem zadowolona, mój nastrój w tej chwili wynosi 7/10 i jest git ❤✌. Poza tym w roku 2020 jestem w 2 roku numerologicznym i 7 roku osobistym, więc będzie dobrze. Czuję to! Poza tym numerologia nie kłamie. Wiedza i przyszłość zapisana jest w liczbach ❤.


Buziaczki 👄👄👄❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz