środa, 8 stycznia 2020

Tatuaż w miejscu intymnym

Dzisiaj chciałabym poruszyć dosyć kontrowersyjny temat jakim są tatuaże w miejscu intymnym 😈. Osobiście nie posiadam ani jednego tatuażu na swoim ciele, mimo iż uwielbiam slangowo mówiąc DZIARY. Zawsze podobali mi się mężczyźni posiadający tatuaże i jeden z moich byłych miał tatuaż, który wyglądał jak dziara więzienna. U kobiet także podobają mi się tatuaże i z pewnością niebawem ozdobię swoje ciało jednym z nich. Ale dzisiaj nie o moim ciele i nie o moich planach na tatuaż a o ludziach którzy sprawiają sobie atramentowe malunki w miejscu intymnym. Najpierw trzeba sklasyfikować czym jest miejsce intymne. Dla mnie miejscem intymnej jest wzgórek łonowy, wagina, miejsce pod piersiami, penis, rowek między pośladkami i wewnętrzna strona ud blisko waginy. Zgadzacie się ze mną? 😈😈😈

To zdjęcie wysłała mi moja przyjaciółka. Jest to fotka zaczerpnięta z Internetu. To właśnie dzięki tej intymnej fotografii zainspirowałam się i zapragnęłam podzielić się z Wami moimi przemyśleniami.


Osobiście podoba mi się ten tatuaż oraz miejsce na ciele gdzie został wykonany - to od razu na wstępie chciałabym powiedzieć. Dla mnie też nie jest to niesmaczne czy w złym guście, ponieważ ciało to ciało. Miejsce jak miejsce. Ale... sama nie zrobiłabym sobie tatuażu w takim miejscu, ponieważ domyślam się, że taki malunek bardzo boli i bałabym się reakcji mojego ciała w tym miejscu zarówno podczas wykonywania jak i już po wykonaniu tatuażu. Poza tym podziwianie takiej dziary zarezerwowane jest podczas miłosnych zabaw oralnych. Niemniej jednak myślę, że nikt podczas robienia minety swojej kobiecie nie zwracałby uwagi na ten tatuaż. Dlaczego? Jeszcze pytacie!!! 😈

Swoją drogą zastanawia mnie reakcja tatuażysty... czy nadal byłby profesjonalistą wykonując taki tatuaż, w takim "nieprzyzwoitym" miejscu czy może poddałby się chwili i zbyt stanąłby na wysokości zadania 😈. Jestem bardzo ciekawa miny, reakcji tatuażysty na fakt, że będzie tatuować waginę, rowek między pośladkami czy wzgórek łonowy. A Wy jak myślicie?


W ogóle to ciekawi mnie to czy jesteście posiadaczami tatuażu/y oraz tego jak zapatrujecie się na dziary w miejscach intymnych. Bardzo chętnie poczytam Wasze komentarze, refleksje i opinie.



Buziaczki w czółka 👄👄👄👄👄👄👄,


Tymczasem.



2 komentarze:

  1. Hm, to na pewno może ładnie wyglądać, w końcu tatuaż to forma artystyczną. Jednak na pewno też wykonanie w takich miejscach jest bolesne.
    Mój tatuaż jest nieduży, na ramieniu, był gotowy w pół godziny I szczerze mówiąc nie bolało to jakoś niesamowicie. Porownywalne do depilatora elektrycznego.
    Ciekawam co ty zamierzasz sobie zafundować ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Olgo, że mam kilka koncepcji. Uwielbiam tatuaże pod obojczykiem i o takim właśnie myślałam. Na pewno nie zafunduję sobie póki co w takim miejscu jak pośladek, ponieważ chciałabym sporo schudnąć, a to miejsce mogłoby się zmienić :P Także mój tatuaż będzie najprawdopodobniej pod lewym obojczykiem - z całą pewnością w tym roku na niego się skuszę.

      Usuń