niedziela, 19 stycznia 2020

W domu jestem Słodkim Kotem...

Dobry wieczór Kochani! 👋

Dzisiaj była niedziela, czyli dzień odpoczynku dla mnie. Musiałam odpocząć sobie fizycznie i psychicznie, aby się zregenerować na przyszły tydzień, który zapowiada się dosyć intensywnie. Porządkowałam dzisiaj swój pokój, w którym naprawdę jest co robić. Kurzy się wybitnie, ponieważ posiadając toaletkę, wielkie lustro i masę produktów sypkich do makijażu takie coś jest niestety nieuniknione. Pokój mam za mały w stosunku do ilości przedmiotów, które posiadam. Niestety! Jak wiecie posiadam sporo książek i niestety kurz uwielbia książki, a książki uwielbiają kurz. Dlatego ja sprzątam swój pokój co 3 dni, a w niedzielę zazwyczaj robię tak zwane generalne porządki. I nie, nie jestem perfekcyjną panią domu, ponieważ nienawidzę sprzątać. Jedynie lubię to robić (czyt. sprzątać) wtedy gdy jestem zestresowana, ale póki co nie ma tragedii w tym temacie. Niedzielę spędziłam rozmawiając z mamą... tak! pogodziłam się z moją rodzicielką. Pooglądałam sobie telewizję... choć ta czynność jest mi rzadka, nawet bardzo. Nie oglądam tv bo nie przepadam. Wolę obejrzeć serial lub film na laptopie w Internecie albo kanały na YouTube. Mam kilkanaście swoich ulubionych kanałów, które sukcesywnie w wolnych chwilach oglądam, choć mam wiele odcinków do nadrobienia. Zrobiłam dzisiaj fasolkę po bretońsku, która wyszła wyborna, choć szczerze powiedziawszy NIE LUBIĘ fasoli, pod żadną postacią!!!

W tym roku byłam raz w solarium na 8 minutach i powiem Wam, że już się nie parzę jak kiedyś, bo mądrzej korzystam ze sztucznych promieni słonecznych. Uwielbiam się opalać i najchętniej bym to robiła codziennie, ale niestety solarium jak i słońce jest niezdrowe, sprzyja starzeniu się skóry i zwiększa ryzyko zachorowania na raka skóry. A musicie wiedzieć, że czerniak to najgorszy z najgorszych nowotworów, który po prostu ZAWSZE kończy się śmiercią. Dlatego jeśli nie musicie się opalać to tego nie róbcie. Gdybym nie musiała to też bym tego nie robiła, ale cóż... .

Wiele osób pyta mnie czy siedząc w domu też bywam glamour. Otóż... TAK! 😈 Zazwyczaj chodzę w satynowym kimono z koronką, w koszulce na ramiączkach, która dobrze opina moje ciało i w opasce z kocimi uszkami. Lubię ładnie wyglądać, ot tak, po prostu. Wiadomo, że czasem mam dzień lenia, że wyglądam jak kupa nieszczęścia, ale na ogół wolę wyglądać dobrze.

Kiedyś nałogowo robiłam zdjęcia w sepii, ale odeszłam od tego, ponieważ wyglądam zdecydowanie w czerni i bieli. Zgadzacie się z tym?

Tutaj natomiast możecie dokładnie zobaczyć moje nowe rzęsy 4-6 D. Pani Alicja to mistrzyni w przedłużaniu rzęs. Jestem zachwycona jej pracą. Gdy drugi raz przedłużała mi rzęsy była zaskoczona szybkością wzrostu moich rzęs. Ale tak, moje rzęsy i włosy rosną w bardzo szybkim tempie. Jeśli jesteście ciekawi co robię, że tak się dzieje, a raczej co jem i co łykam 😈 to dajcie mi znać w komentarzach. Myślę, że za te produkty majątku nie zapłacicie, a naprawdę działają.


Mam nadzieję, że dzisiejszy lekki niedzielny post przypadł Wam do gustu i miło spędziliście ze mną czas 😇😇😇. W tym roku póki co rzadko piszę, za co Wam przepraszam, ponieważ ostatnimi miesiącami byliście przyzwyczajeni do codziennych wpisów na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Póki co mogę obiecać Wam, że będę się starać aby pisać codziennie, ale nie wiem jak mi się to uda Kochani. Niemniej będę się starać. Teraz zrobię sobie kolację i coś poczytam albo obejrzę. Albo... kto wie ❤.

...aha... zapomniałabym Wam powiedzieć, że zastanawiam się nad małą podróżą w lutym. Nie, nie, nie. Nie jadę poza granicę Polski ale myślałam o tym aby na weekend wybrać się w jakieś ładne miejsce i po prostu odetchnąć od mojej szarej Łodzi. Znacie jakieś przyjemne miejsca, w których można odpocząć, zrelaksować się i zapomnieć o całym świecie? Jeśli tak to byłabym Wam wdzięczna za polecenie takowych miejsc w komentarzach pod postem albo gdybyście wysłali mi wiadomość na moim fanpejdżu na Facebooku. Styczeń póki co jest dla mnie dosyć! dobry, ale trochę odczuwam małe zmęczenie i chciałabym "odświeżyć" głowę w fajnym miejscu. Idealnie gdyby było gdzie spacerować i co zwiedzać. Jeśli znacie miejscowości w Polsce, w których można odwiedzić jakieś zamczysko czy dawne cmentarze to dajcie mi znać, a chętnie się gdzieś wybiorę, bo planuję podróż na koniec lutego, więc dajcie mi znać. Będę wdzięczna.


I teraz idę przyrządzić sobie kolację 👿❤👌.

Buziaczki moi Kochani! 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz