sobota, 11 stycznia 2020

SAD SATAN - czyli gra, która sprawi, że będziesz niestabilny psychicznie...

Dzień dobry moi Drodzy! ✋ Dzisiaj nie będzie miło, nie będzie też przyjemnie, ponieważ dzisiejszy sobotni post poświęcę grze online, która mieści się w Deep Webie. Jest to bardzo potrzebny post szczególnie grupie młodzieńczej mojego bloga, ponieważ wiem, że takowa też mnie czyta. Jako nastolatka uwielbiałam gry komputerowe, gry na konsoli czy też w końcu gry online. Uważam, że niektóre były naprawdę rozwijające, ale grywałam też w takie, które "siekały" psychikę. DOSŁOWNIE! Od czasu liceum nie grałam w nic co nie jest kartami, do czasu kiedy wpadłam na niezwykle chorą grę jaką jest SAD SATAN. Gra ta jest naprawdę chora, nienormalna, przytłaczająca i "sieka". Nie ma co tu dużo mówić, ona jest bardzo bardzo hmm... PSYCHICZNA, PSYCHODELICZNA. Ona jest po prostu creepy. Jeżeli chcecie w nią zagrać to nie róbcie tego, bo zdrowie psychiczne jest tak samo ważne jak i zdrowie fizyczne. Niemniej jednak wiem, że odradzanie czegoś jeszcze bardziej popycha do zrobienia tego co nie zawsze jest dla nas dobre.




Czas wyjaśnić Wam na czym polega gra SAD SATAN, po której już nikt z Was nie powie, że jest stabilny psychicznie 😈😈😈. Zaczynamy!


Cała gra jest w kolorze czerni i bieli. Obraz gry jest zniekształcony, przestarzały, może Wam się wydać, że gracie w grę sprzed 30 lat. Niemniej nie wiadomo kiedy gra SAD SATAN powstała, ponieważ co tu dużo mówić... to nie jest gra dostępna dla każdego. Najpierw trzeba wejść w odpowiednie miejsce, potem znaleźć ją, a następnie przekonać się, że popełniliśmy błąd grając w nią. Jak wygląda obraz mniej więcej wiecie, a jak dźwięk? Jest mega zniekształcony a co gorsza przerażający, jak zza grobu. Gra jest po angielsku, więc słowa zasłyszane w grze są także w tym języku, niemniej jednak ja słyszę także rosyjski i niemiecki. Gra rozpoczyna się w ciemnym korytarzu, który sukcesywnie się zwęża, prowadząc nas do ślepego zaułku. W grze cały czas towarzyszą nam bardzo nieprzyjemne dźwięki buczenia, nagłe błyski i przerażający, przedłużający się mrok. W późniejszej części gry dołączają przerażające postaci takie jak bezgłowe dzieci lub dzieci, które są bardzo zniekształcone. Później gra zaczyna się lagować. W dalszej rozgrywce pojawiają się figurki i znaki szatana, Charles Manson, zdjęcia i postacie znanych morderców i pedofilii, plus zdjęcia ofiar. Gra jest przerażająca, dołująca i zaburzająca postrzeganie na pewien czas po skończeniu jej. Jak kończy się gra? Muzyką, która często występuje w psychopatycznych, satanistycznych filmach.

Jaki był cel stworzenia gry SAD SATAN?

- Nie wiadomo. Być może gra ma wywołać u ludzi stan depresyjny, zaburzenia lękowe, epilepsję lub insomnię. Być może ma po prostu "rozjebać system"? Rozmawiając na forach z ludźmi dowiedziałam się, że niektórzy uważają iż SAD SATAN stworzył sam diabeł 😈😈😈. Jaka jest prawda, tego nikt nie wie i to jest właśnie najbardziej przerażające jak dla mnie.



*Na sam koniec dzisiejszego postu chciałabym Wam powiedzieć i zaznaczyć, że nie mylcie pojęcia DEEP WEB z DARK WEB, ponieważ są to zupełnie inne strefy. Jedna jest niewidoczna druga zaś niedostępna (choć dla cwanego, mądrego i chętnego nigdy nie ma problemu 😈).



Szatańskiej soboty huehuehue 😈😈😈 .


Tymczasem.


2 komentarze:

  1. Sorry ale ta gra to smiech na sali. Nie ma zadnej fabuly. Jest pozbawiona jakiegokolwiek sensu. Nie wiem jak mocno trzeba byc "spizganym" ze y wkrecic sie w ta gre i sie jej bac. Dla mnie jest poprostu nudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest chore to, że takie gry w ogóle powstają. Dla dorosłego człowieka może to nie robi żadnego efektu ale pomyśl, że przed komputer zasiada dzieciak z podstawówki i wydaje mu się, że to normalna gra. Moja mama wykonuje badania mózgu i często jej pacjentami są dzieci, które są uzależnione od gier komputerowych. To co mają z głowami to masakra, strasznie na to się patrzy i o tym słucha. Dlatego nie mogłam tego tematu pozostawić bez echa.



      Pozdrawiam Cię serdecznie prosto z deszczowej Łodzi :)
      Uściski!

      Usuń