niedziela, 28 czerwca 2020

Maj & Czerwiec 2020 oczami Motoroli (20 ZDJĘĆ!!!)

Dobry wieczór Kochani! ✋

Już dawnoooooo nie pojawił się post z serii ".......oczami iPhone`a", więc postanowiłam stworzyć nową serię - OCZAMI MOTOROLI. W styczniu zmieniłam iPhone`a 4 (tak to ten niezniszczalny klasyk ❤) na Motorolę Moto E6 Plus, która jest naprawdę świetna. Cena jej była niska, ponieważ zapłaciłam za nią 600 złotych, a jakość jest rewelacyjna. Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem nowego telefonu to serdecznie polecam Wam ten model Motoroli. Dostępny jest w dwóch kolorach - bordo z czernią i srebrnym. Ja mam bordowo-czarną jeśli kogoś to interesuje 👌.

Także raz w miesiącu na sam koniec miesiąca będzie pojawiał się post podsumowujący cały miesiąc w zdjęciach. Dzięki temu będziecie mogli podpatrzeć co mnie w danym miesiącu zainspirowało, co robiłam, gdzie byłam, co kupiłam i co jadłam. Także wszystko co lubicie zamieszczę w jednym szczególnym poście. Postanowiłam wrócić do tej serii, ponieważ uwielbialiście ją ❤.

A teraz zapraszam do oglądania i komentowania dzisiejszego postu. Zapraszam i miłej lektury życzę!


Całe wieki nie jadłam tych chrupek. Ostatni raz jadłam je w szkole podstawowej, więc to było barrrdzo dawno. Smak tych chrupek jest bardzo specyficzny, niemniej przyjemny. Aczkolwiek nie mam do nich sentymentu, ale kupiłam i zjadłam. Poczęstowałam moją mamę, ale jej zupełnie ten smak nie przypasował. A Wy lubicie?

Imieniny obchodzę 18 maja. W tym dniu dostałam żółtą orchideę od mojej chrzestnej oraz białą orchideę od mojej mamy. To Raffaello dołożyła mi moja chrzestna, do którego włożyła mi hajs ha ha ha. Uwielbiam te kwiaty i aktualnie są moim ulubieńcami. Powiem Wam, że chyba mam rękę do kwiatów doniczkowych, ponieważ póki co żyją i są piękne ❤❤❤.

To nowość od Somersby. Jak wiecie jestem miłośniczką nowości. Jeśli pojawia się coś nowego to lubię to wypróbować. Muszę Wam powiedzieć, że to piwko jest pyszne choć wolę inne jeśli chodzi o tę markę. Wolę jabłkowe i jeżynowe, choć to jest naprawdę zacne i pięknie prezentuje się na zdjęciach. Jeśli piwo może być fotogeniczne to to właśnie takie jest.

Kalina Jędrusik to jedna z moich wielkich inspiracji jeśli chodzi o znane i sławne kobiety. Kiedyś muszę stworzyć o niej post, ponieważ jest to niesamowita persona kobieca. Kocham! ❤

Te perfumy już dla Was zrecenzowałam. Powiem Wam, że perfumy od tej celebrytki są naprawdę dobre, choć trwałością nie grzeszą. Niemniej, polecam Wam je.

Co jak co, uwielbiam spacery. Mogłabym tak codziennie! Jeśli miałabym wybrać trzy ulubione aktywności to jest to: spacer, taniec i seks 😈. I co najciekawsze... aby zachować zdrowie fizyczne, psychiczne i ładną sylwetkę wystarczą tylko takie ćwiczenia.

Reksio uwielbia spacery, ale niestety ma chorą łapkę i już długie dystanse go po prostu męczą.

Uwielbiam to zdjęcie! ❤ Jeśli psy umieją się uśmiechać, to właśnie na tym zdjęciu widoczny jest psi uśmiech.

Jak możecie się domyślić H&M to mój ulubiony sklep. W tej paczce znajduje się piękna, długa, błękitna TIULOWA SPÓDNICA. Powiem Wam, że czekam już na odpowiedni dzień aby ją założyć i zrobić sobie w niej zdjęcia. Dla ciekawskich powiem Wam, że zaszalałam i kupiłam sobie w tym roku aż 3 tiulowe spódniczki ha ha ha.

A to obiad sporządzony przeze mnie. Pomidorek, smażony sznycel z indyka i pęczak z zieloną soczewicą. Bardzo zdrowe i pożywne danie. Polecam!

Tutaj możecie sobie podpatrzeć czego aktualnie używam jeśli chodzi o pielęgnację i makijaż.

Tężnia solankowa jest zawsze dobrym pomysłem na relaks.

Zrobiłam zdjęcie temu drzewu, bo ładne i tyle 😇💞.

Uwielbiam tę drogę. Ostatnio pokazałam to miejsce Karolinie, ponieważ chciałam jej pokazać osiedle z nowoczesnymi "bliźniakami". Idąc dalej tą ścieżką kiedyś zatrzymałam się tam autem z Adamem. Tak! było HOT 😈😈😈. Idąc jeszcze dalej znalazłam z Karoliną super miejsce, a mianowicie taki podziemny lasek. Można poczuć się jak nad morzem. Super miejsce!

Szczerze... wolę maseczki.

Dionizy... tęsknię za Tobą Kocie 😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓.


Uwielbiam tę parę Hollywoodu ❤.


Żona Pierce`a Brosnana - Keely bardzo przytyła po ciąży, a ten jej nie zostawił, ba! kocha ją do szaleństwa tak jak na początku ich związku. Dlaczego Wam o tym mówię? Ano... wiele czytałam o tym aktorze wcielającym się w Jamesa Bonda, ponieważ ten aktor ma niesamowite serce. Między innymi uratował dziewczynę chcącą skoczyć z mostu, poza tym Pierce wspiera potrzebujących i robi to naprawdę z dobrego serca. Na pytania wścibskich paparazzich, którzy pytają o to czy nie przeszkadza mu tusza jego małżonki, zawsze odpowiada, że to ta sama Keely i nie ważne czy jest to czy jest to, że jest teraz większa niż kiedyś. I takiego chłopa Wam życzę!!! ❤

To smakowe połączenie to SZTOS! Drink jest wyborny i wszystkim smakoszom wybitnych smaków to polecam. Pijcie i cieszcie się życiem, bo ono jest takie krótkie.

Te chipsy bardzo lubię. Kaloryczne, tłuste ale smakowite. Też bardzo dawno ich nie jadłam, więc się skusiłam na nie będąc w Żabce. Polecam! Czy jest ktoś kto nie zna ich smaku?



I tak właśnie dotarliśmy do końca dzisiejszego postu. Pisało mi się go wyśmienicie. Cieszę się, że wróciłam po dłuższym czasie do tworzenia tej serii. Uznałam, że to bez sensu abym pisałam taki post co tydzień. Myślę, że raz na miesiąc będzie to wystarczające. A Wy co myślicie?


Teraz poszukam czegoś na Netflixie i obejrzę sobie dla relaksu, mimo że już po 2 w nocy.



Buziaczki 💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz