piątek, 12 czerwca 2020

Młynek Tuszyn, CHILLOUT, spacery, wspinaczka & bardzo zadowolona Maassen :)

Dzień dobry moi Kochani! 😍😍😍
Dzisiaj jestem bardzo zadowolona, ponieważ wczoraj miałam świetny dzień. Był to zdecydowanie najlepszy dzień w tym miesiącu. Pospacerowałam, dotleniłam się na świeżym powietrzu, wspięłam się na górę aby pochodzić troszkę po lasku, a przede wszystkim WYPOCZĘŁAM. Bardzo potrzebowałam odpocząć od zgiełku miasta, od ludzi w Łodzi i od problemów. Powiem Wam, że całkiem się oderwałam myślami, zostawiając wszystko w Łodzi i ciesząc się cudownym ciepłym czwartkiem. Takiego dnia właśnie potrzeba mi było. Zapraszam do czytania i oglądania zdjęć.

Wczoraj miałam wybrać się na Dwór Giemzów, ale było zamknięte więc pojechałam na Młynek w Tuszynie. Nigdy tam nie byłam - NIESTETY!!! Jest to super miejsce na wypady rodzinne, na randki, na spacery, czy seks pod chmurką. Młynek jest dobry do wszystkiego. Jeżeli jesteście z Łodzi albo nawet z województwa łódzkiego to zachęcam do odwiedzenia tego miejsca, a na pewno nie będziecie żałować. Naprawdę warto. Polecam!

Uwielbiam jeziorka, a tutaj można było poczuć się właśnie jak nad jeziorem. Cudowna atmosfera ❤.

Powiem Wam, że powietrze poza Łodzią jest czyste i zupełnie lepiej mi się oddychało. Teraz rozumiem co to jest ten SMOG.

Ta psinka była kochana. Oczywiście jak to ja musiałam ją zaczepić ha ha ha. Na moje szczęście zwierzaczki mnie lubią ❤👌.

A oto Młynek Tuszyn. PIĘKNIE! ❤ O dziwo i zdjęcie wyszło mi obłędne, mimo że ja nie mam oka do zdjęć, z czego doskonale sobie zdaję sprawę.

W tym piecu czuć prawdziwą wędzarnią, co jest niesamowite. Uwielbiam!

Szyszki, Szyszki, Szyszki, pełno szyszek ❤

Tatarak to kwintesencja jezior, a tutaj też się pojawił. Czy może być coś lepszego?

Jak Wam się podoba? W tym  miejscu, w którym stałam jest idealne miejsce na opalanie się. I nie tylko na opalanie ha ha ha 😈.

Ooo to jest właśnie to miejsce. Za tatarakiem nic nie widać, więc można się zabawić 😈😈😈. Gdyby ktoś szukał dobrego miejsca na seks na świeżym powietrzu to to jest idealne na takie zabawy.


Dla takich widoków warto żyć. Niby tak niedaleko, a jak pięknie. Lubię przyrodę i naturę, mimo iż komary pogryzły mnie niemiłosiernie i dostałam mocnej alergii. Ale... no jest po prostu zacnie ❤. Cieszę się i jestem wdzięczna, że mogłam zobaczyć to miejsce. Cudownie jest! 👌



I tak właśnie dzisiejszy post dobiegł końca. Polecam Wam to miejsce, ponieważ jest super. Naprawdę będąc z łódzkiego warto się przejechać. Jeśli ktoś z Was szuka bliskiego zamiennika Mazur to zachęcam właśnie do wybrania się tutaj. Można odpocząć i dobrze się zrelaksować. Są toalety, jest knajpa z genialnie schłodzonymi napojami i jest przestrzeń na położenie się na kocu, więc czego chcieć więcej. Bajka! ❤



Buziaczki i życzę Wszystkim udanej Czerwcówki 💋💋💋.

Buziaki 💋💋💋💋💋💋

1 komentarz:

  1. przypomniały mi się czasy małolata....wakacje u kuzynostwa....
    nagie opalanie .. naga kuzynka <3

    OdpowiedzUsuń