niedziela, 21 czerwca 2020

Noc Kupały 2020


Dzień dobry moi Drodzy!
Dzisiaj przypada Noc Kupały (inaczej Noc Świętojańska). W tym roku nie było mi dane obchodzić szczególnie tego magicznego, słowiańskiego dnia roku, ponieważ mam migrenę, a poza tym jestem bardzo smutna. Także dzisiaj jedynie posłucham wiccańskiej muzyki, która cudownie relaksuje ciało i umysł. A wieczorem być może (o ile przestaną boleć mnie oczy i głowa) obejrzę tematyczny film na Netflixie. Z pewnością znajdę coś na tej platformie o magii, wiedźmach i słowiańskich oraz pogańskich zwyczajach dotyczących Nocy Świętojańskiej i przesilenia letniego. 

A może Wy mi coś na dzisiaj polecicie? 👌


Bardzo lubię to zdjęcie choć wykonałam je w dniu pogrzebu wuja Karola (*). 

Jeśli jesteście zainteresowani skąd jest ten piękny naszyjnik z imieniem ALEKSANDRA na mojej szyi to już Wam mówię. Naszyjnik kupiłam w YES. Jest to srebro próba 925. Cena takiego naszyjnika to: 179 złotych. Dostępnych jest około 20 imion damskich... oczywiście tych najbardziej popularnych czyli: Aleksandra, Katarzyna, Anna, Julia, Kinga, Karolina, Asia, Ewa i bodajże Justyna. 


Eh... czuję się moi Kochani słabo, a tak czuć się nie powinnam kochając kogoś 💔💔💔. Póki co nie chcę o tym rozmawiać. Zresztą ja regeneruję się tylko w samotności. Wiadomo, że zakupy, spacery i masaże mnie relaksują, ale dopiero wtedy kiedy poukładam sobie problem w swojej głowie. Po prostu nie mam siły i mam nadzieję, że to szanujecie. Poza tym ja zawsze mam nadzieję na lepsze. Choć pamiętam, że lepsze jest wrogiem dobrego.


Na koniec życzę Wam Kochani cudownej niedzieli spędzonej z bliskimi Wam osobami. Kochajcie się, szanujcie i zawsze wierzcie w szczęście nawet jeśli Los rzuca Wam coraz więcej kłód pod nogi. 



Buziaki 💋💋💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz