piątek, 1 stycznia 2021

Witajcie w 2021 roku!!! Szczęśliwego Nowego Roku 2021! :) :*

Dobry wieczór Kochani! 😀😁😃😄

Dzisiaj chciałabym się z Wami przywitać w Nowym Roku 2021 💚💚💚. 


Mam nadzieję, że Nowy Rok 2021 przyniesie nam zdrowie, szczęście i miłość. Jestem przekonana, że teraz nastaje lepszy czas dla każdego z nas. Nie powinniście żyć tym co było złe, tym co Was rozczarowało i sprawiło ból. To już minęło i nastał nowy początek kiedy to możemy naprawić wszystko i zacząć żyć lepiej, bardziej świadomie i pełniej niż dotychczas. Pierwszy Stycznia to dla mnie dosyć mistyczny dzień, ponieważ spędzam go z rodziną, świętując i celebrując tę wyjątkową chwilę. Tego dnia nie rozmawiam nigdy o dołujących sprawach, ponieważ to nie jest dzień na to aby się smucić i użalać. To tak samo jakby w dniu ślubu rozmawiać o pogrzebie sąsiada. Nonsens, prawda? Dlatego dzisiaj obejrzałam rodzinnie skoki narciarskie, zjedliśmy resztę świątecznych pierogów, porozmawialiśmy, pośmialiśmy się i było naprawdę miło. 

Czego życzyłabym sobie na ten nowy rok? 
Na pewno więcej spokoju, dobrego zdrowia, aby moi bliscy byli zdrowi i szczęśliwi i tego abym mogła powiedzieć, że TAK jestem szczęśliwa. 

Wam moi Kochani życzę przede wszystkim zdrowia w tych pandemicznych czasach, abyście byli radośni, szczęśliwi, cierpliwi, aby dobry Los ciężko Was nie doświadczał i tego abyście zauważali pozytywy wokół Was, ponieważ one naprawdę istnieją tylko nie należy patrzeć na nie zbyt krytycznym wzrokiem. 




Szczęśliwego Nowego Roku 2021 




Aleksandra 💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz