sobota, 8 stycznia 2022

Nużąca sobota 2022 roku.

Dobry wieczór 👄✋. 

Właściwie to dzisiejszy dzień się kończy i szczerze powiedziawszy to za wiele dzisiaj nie zrobiłam, ponieważ raz, że mam chorą nogę a dwa - wolałam sobie pospać. Jedynie olejowałam dzisiaj włosy olejkiem migdałowym, drzemałam drzemałam i drzemałam, zrobiłam porządki w moim folderze z filmikami, które nakręciłam i tyle. Aa! No i najważniejsze zrobiłam galaretki o limitowanym smaku wody kokosowej. Bardzo jestem ciekawa jaka będzie 😛😜😝😋😋😋😋😋😋.





Na dzisiaj planuję dokończyć jeszcze ogarnianie jednego folderu z filmikami, przygotować sobie dobrą kolację (tak jest po 23 i co z tego? 😅😆😈) oraz wybrać jakiś film na Netflixie lub HBO GO. Jeśli macie jakieś ciekawe pozycje, które dostępne są na tych dwóch platformach to możecie mi coś polecić, ponieważ przy zwichniętej nodze za wiele atrakcji nie mam. Także będę wdzięczna za polecenie czegoś ciekawego. Jak wiecie preferuję horrory, których jestem ogromną miłośniczką, ale innymi gatunkami filmów nie pogardzę.


Buziaczki 💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz