czwartek, 6 stycznia 2022

Spadłam ze schodów! + moja opinia na temat filmu erotycznego - 365 DNI ;)

Wczoraj przytrafił mi się mały, nieprzyjemny wypadek. Schodząc po schodkach w drodze do apteki spadłam ze schodków, które miały świeżo umalowane krawędzie. Niestety ale poślizgnęłam się i stopa wykrzywiła mi się na zewnątrz. Myślałam w pierwszym momencie, że złamałam nogę w kostce, bo nie mogłam wstać, ale na szczęście nie doszło do złamania. Mam zwichnięcie choć to i tak nie jest nic przyjemnego i może zawsze skończyć się poważniejszym urazem stopy. Niemniej cieszę się, że nic więcej mi się nie stało. Także jak widzicie początek roku bardzo ciekawie się zaczął dla mnie. Gleba zaliczona! 





Przez tydzień, może dwa będę wyjęta z życia, więc będę miała zdecydowanie więcej czasu na czytanie, pisanie i oglądanie Netflixa oraz HBO GO. W tym roku pierwszym filmem jaki obejrzałam na Netflix był film erotyczny, który poleciła mi moja chrzestna. Mowa oczywiście o filmie 365 DNI. Moja przyjaciółka również zachęcała mnie abym obejrzała, ponieważ jej się ten film nie podobał za bardzo (tak samo jak i mojej chrzestnej) i chciała usłyszeć ode mnie moje zdanie. I powiem Wam, że dla mnie nie był to zły film. Na Filmwebie został oceniony na 3,7/10 także jestem troszkę w szoku, ponieważ ten film nie jest tak zły. Oceniłabym go na 6 w skali od 1-10. Jest to film erotyczny, więc nie należy spodziewać się czegoś arcygenialnego (jest takie słowo w ogóle czy utworzyłam neologizm?). 365 DNI to niezły film erotyczny z fajnym, mocniejszym (wcale to nie był jakiś hardcore 😈😎 jak wiele kobiet mówiło) seksem. Bardzo ładna główna postać kobieca, intrygujący facet, jacht, erotyka i czego chcieć więcej? Jak dla mnie to był niezły film erotyczny, który nie powinien mieć tak złej opinii, ale to oczywiście tylko moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać. Według mnie ocena tego filmu uzależniona jest od ludzkich preferencji seksualnych. Jeśli jakaś kobieta nie lubi robić facetowi loda to raczej ten klimat jaki jest w tym filmie jej się nie spodoba 😈😈😈. Także kto woli pitu pitu w łóżku to na pewno nie będzie zachwycony tym filmem ha ha ha. Ale ja Wam mogę zdecydowanie polecić film na jakiś samotny bądź nie 😈😈😈😈😈😈 wieczór. 


Dzisiaj zamierzam sobie po zjedzeniu kolacji obejrzeć film, może dwa, a może nawet z trzy, ponieważ póki co mogę leżeć i tyle. A płacę za Netflix, więc szkoda nie korzystać, a naprawdę jest bardzo wiele ciekawych pozycji do obejrzenia na tej platformie. Także jak natrafię na coś ciekawego to z pewnością dam Wam znać. Ale jeśli wcześniej chcecie wiedzieć co oglądam to zapraszam do śledzenia mnie na Instagramie. Bardzo łatwo mnie znaleźć, ponieważ należy wpisać moje imię i nazwisko. Na moim profilu mam aż 733 zdjęcia oraz bardzo często jestem aktywna na InstaStories, więc zapraszam. 






Buziaczki! 💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz