poniedziałek, 3 stycznia 2022

Szczęśliwego Nowego Roku 2022!

Dobry wieczór moi Drodzy! 😊😊😊🌙🌙🌙🎊🎉🎇🎇🎇


Z tego miejsca na wirtualnych kartkach mojego bloga chciałabym złożyć Wam najpiękniejsze i najszczersze życzenia noworoczne. Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, bo bez niego nic w życiu nie można dokonać. Życzę Wam zarówno tego fizycznego jak i psychicznego, ponieważ gdy jedno szwankuje to drugie nie działa jak należy. Także pamiętajcie - ZDROWIE JEST NAJWAŻNIEJSZE! Życzę Wam aby szczęście Was nie opuszczało ani w miłości ani w hazardzie. Bądźcie zdrowi, szczęśliwi, zakochani, bogaci i otaczani przez wspaniałych ludzi, którzy Was rozumieją, szanują i nie lekceważą. 

Szczęśliwego Nowego Roku 2022! 🎆🎆🎆🎇🎇🎇🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎊🎊🎊





Tak prezentowałam się podczas Sylwestra oraz tak właśnie wkroczyłam dumnie w rok 2022. 




W tym roku miałam różowego szampana, który był przepyszny. Niemniej jednak dla mojego dziadka był... kwaśny ha ha ha. Nie wiem jak to możliwe, bo szampan sam w sobie był naprawdę słodki. Jak widzicie na załączonym obrazku mojemu szampanowi towarzyszył papieros elektroniczny Logic, ale nie jestem z niego specjalnie zadowolona, ponieważ przerywa i wylewa się z niego liquid. Być może cenowo jest bardziej ekonomiczny niż moje poprzednie papierosy lecz ja wybieram zdecydowanie moje Aroma Kingi.




Tak prezentowała się moja sukienka sylwestrowa. Zakupiłam ją w H&M za 200 złotych. Jest to sukienka z beżowego materiału ze srebrnymi cekinami, które pod wpływem beżu prezentują się jak złoto. Generalnie sukienka jest po prostu złota. Miała być złota i jest złota! Bardzo wygodna, materiał jest ciężki i przez to porządny. Naprawdę polecam. Aczkolwiek radzę wziąć rozmiar mniejszy bo w pasie jest luz. Pamiętajcie - ROZMIAR MNIEJ! 




Paznokcie malowałam na szybko, ponieważ śpieszyłam się aby zdążyć na babską posiadówkę do Mai, z którą przyjaźnię się od 3 klasy gimnazjum. Znamy się już 15 lat? Chyba coś koło tego. Niemniej jednak zrezygnowałam, ponieważ Maja miała czas do godziny mniej więcej 23, więc generalnie nie opłacało mi się jechać. Aczkolwiek jest mi niezmiernie miło, że pamiętała o mnie i zaproponowała mi spotkanie w Sylwestra z nią oraz z Madzią, która jest jej najlepszą psiapsi. Bardzo doceniam ten gest i jeszcze bardziej doceniam, ponieważ jak wiecie miałam piękne plany na Sylwestra, które zepsuł mi brat mojego chrzestnego, z którym jak wiecie żyję na ścieżce wojennej. Po prostu wujo kolokwialnie mówiąc OLAŁ swoją rodzinę i osoby, które zaprosił na Sylwestra u siebie i przez to wszystkie z zaproszonych osób nie miały nocy sylwestrowej jaką miały mieć. Jest to dla mnie bardzo rozczarowująca sytuacja ale nie roztrząsam jej tylko wyciągam wnioski i wiele mi się w głowie układa. Żałuje tylko, że Karolina i Adam mieli przez wuja zepsute plany i jestem zła też na siebie, że pod pewnym względem ich zawiodłam. 

Sylwestra spędziłam z mamą i dziadkiem. Było spokojnie ale przyjemnie i nie żałuje. 




Makijaż miałam w brązach, złocie i czerwieni. Postawiłam na całkowity glamour. Co myślicie?




Sączyłam sobie tutaj kajmak wykonany przez koleżankę z pracy mojej mamy. Dobry ale dupy nie urywa ani niczego innego 😅😅😅😆😆😆😇😇😇. Powiem Wam, że jak miałam 19-23 lata to lubiłam zawiesiste, gęste i bardzo słodkie likiery ale teraz mając 28 lat już widzę, że smak mi się zmienił i wolę napić się wina, szampana (jego to od zawsze uwielbiam) albo wódki z Colą. 




W Sylwestra oprócz sączenia kajmaku wypiłam jeszcze szampana różowego (3 kieliszki), piwo o smaku smoczego owocu oraz wódkę... tym razem postawiłam na czystą Soplicę i nie wiem jak można pić czystą ha ha ha. Jak wódka to tylko smakowa albo czysta w drinku. Po dwóch kieliszkach czystej wódki miałam dosyć i zdegustowana i zniesmaczona poszłam spać w stanie dobrej trzeźwości. 




O tutaj widzicie lepiej jak się prezentuję! 😇😇😇 Tak jak mówiłam sukienka jest złota i cieszę się, że mimo iż nie pojechałam do wuja na wielką rodziną imprezę to jednak zdecydowałam się założyć moją złotą, cekinową kreację. Czułam się w niej bardzo dobrze. Rzekłabym nawet, że jak gwiazda filmowa. I tutaj mam taki myk dla kobiet z dużym biustem i dla kobiet krągłych. Jeżeli chcecie zmniejszyć optycznie biust i się wyszczuplić to polecam kupować ubrania z dekoltem w serek. To naprawdę działa.






Mam ogromną nadzieję na dobry rok 2022. 
Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do nadchodzącego czasu i wierzę, że nic złego Los mi nie przyniesie. Czy mam jakieś plany, postanowienia noworoczne? Oczywiście, że tak ale póki co nie chcę się nimi z nikim dzielić, ponieważ wzięłam sobie radę Jacka do serca i z niej korzystam. Jaka to rada? A mianowicie - SUKCES I PIENIĄDZE LUBIĄ CISZĘ. 




Tymczasem.









 






4 komentarze:

  1. Co za kreacja! Wyglądałaś jak milion dolców! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Anonimowy :) za te bardzo miłe słowa.

      Szczęśliwego 2022!
      Pozdrowienia przesyłam z deszczowej (póki co) Łodzi.

      Usuń
  2. W jakich butach chodzisz na co dzień? Masz jakąś większą kolekcję? Interesujesz się modą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień chodzę w płaskich butach sportowych (aktualnie).
      Bardzo chciałabym mieć kiedyś ogromną kolekcję butów, ponieważ uwielbiam obuwie (szczególnie szpilki) ale póki co mogę jedynie pochwalić się dużą kolekcją perfum i sporą kolekcją sukienek :).


      Tak! Rozgryzłeś mnie ha ha ha :D lubię modę, ale nie podążam za nią ślepo tylko staram się inspirować jakimiś nowinkami modowymi. Aczkolwiek sam temat mody lubię, choć nadal jestem w poszukiwaniu swojego stylu, więc moje ciuchy często ewoluują.


      Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za te pytania :)

      Usuń