sobota, 25 czerwca 2022

Kolczyk Księcia Alberta (18+)

Pewnego razu oglądałam brytyjską edycję Magii Nagości i... jednak można zaskoczyć Maassen 😈. Jeden z uczestników programu miał gigantycznego (serio był wielki 😈😅😆😋) penisa a w nim bardzo dziwnego również wielkiego, grubego, srebrnego kolczyka. Pierwszy raz widziałam taki piercing w miejscu intymnym u mężczyzny. Wiedziałam, że w myśl zasady starych ludzi - "W dupie SE zrób" można mieć kolczyka w genitaliach, ale czegoś takiego jak zobaczyłam w Magii Nagości to nie widziałam do tej pory. Przejdźmy zatem do konkretów 😅😈. 



KOLCZYK KSIĘCIA ALBERTA - to bardzo popularny (serio?! 😲) piercing intymny mężczyzn. Rozpowszechniony był w XIX wieku w Wielkiej Brytanii. Podobno to bardzo szybkie kolczykowanie i mało bolesne (wierzycie w to? 😅😅😅). Piercing ten rozciąga się wzdłuż dolnej części żołędzi od otworu cewki moczowej. Brzmi strasznie, prawda? 😐 Mnie przeraża, więc przeraźcie się teraz sami patrząc na zdjęcie poniżej. Zapraszam i smacznego 😂😂😂😂😂😂. 





Nie wiem jak Was, ale mnie taki rodzaj kolczykowania przeraża. Naprawdę! 😐😱😨😦😧😲😳

Pewnie zastanawiacie się dlaczego mężczyźni to sobie robią. Po pierwsze ze względów estetycznych, czyli po prostu taka ozdoba im się podoba. A po drugie oczywiście ze względów erotycznych aby dostarczyć większej przyjemności podczas stosunku sobie i partnerce. Serio są kobiety, które pozwalają sobie na seks w ten sposób? Auć! Podobno Kolczyk Księcia Alberta zwiększa tarcie (no patrzcie... nie pomyślałabym 😂) i dzięki temu kobiecie jest wyjątkowo dobrze. Niemniej wskazana jest ostrożność (naprawdę? no co Wy? 😅😅😅) podczas pierwszego stosunku mając na sobie taki piercing. 




Nie, nie i jeszcze raz nie. Tak jak jestem bardzo otwarta seksualnie tak Kolczyk (tu to nawet 3!!!) Księcia Alberta mnie przeraża, odstrasza i napawa... obrzydzeniem. Na tym zdjęciu mężczyzna ma aż 3 takie kolczyki, więc domyślam się, że jest po prostu fetyszystą takiego zdobienia. Najbardziej zastanawia mnie czy taka ilość Książąt Albertów 😆😆😆 jest bezpieczna w penisie, ale szczerze to wątpię. Dla mnie jak najbardziej NIE. Czy byłabym w stanie uprawiać seks z mężczyzną z takim zdobieniem? Nie, ponieważ bałabym się, że doznam urazu waginy XD. 




Tu macie łagodniejszą wersję Księcia Alberta ale i tak nadal boli jak się patrzy. 

Te trzy powyższe zdjęcia pochodzą z publicznego amerykańskiego Google`a, więc mam nadzieję, że Panowie nie są źli, że sobie pozwoliłam użyć ich fotek w moim poście. Żałuję iż nie mogę ich zapytać czy bolało, ale skoro na każdej stronce w internetach napisane jest, że taki rodzaj piercingu nie boli to pewnie tak właśnie jest. 


A Wy moi Kochani co myślicie o takim erotycznym piercingu? Przekonuje Was to czy wręcz przeciwnie... odrzuca? Jestem ciekawa co myślicie i czy kiedykolwiek słyszeliście o takim męskim rodzaju kolczykowania narządu intymnego. 





Mam nadzieję, że Ci, którzy czekali na EROpost na Myślach Kobiety Wyzwolonej są usatysfakcjonowani. Obiecałam, a ja zawsze dotrzymuję obietnic. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego w temacie erotyki/seksu. A co do Magii Nagości to bardzo polecam, bo bardzo przyjemny program. Uważam, że brytyjska i duńska edycja jest najlepsza, choć ostatnio obejrzałam pierwszy raz niemiecką i to SZTOSIWO totalne. W weekend oglądam razem z mamą Magię Nagości ale głównie zagraniczne edycje, ponieważ są najlepsze. Polecamy! 😁😁😁 








Buziaczki Diabełki! 😈😈😈😈😈😈
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋






6 komentarzy:

  1. Totalnie mi się to nie podoba, ale chyba nie jest aż tak bolesne, na jakie wygląda, w końcu niektórzy panowie wciskają sobie różne rzeczy w cewkę moczową i chyba sprawia im to przyjemność. Ten facet z trzema przesadził XD Magia nagości fajny program, ostatnio oglądałem polską wersję, niezła jazda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że niektórzy wciskają sobie jakieś sondy (?) - tak! chyba robią sobie sondowanie penisa. Niemniej powiem Ci Niko, że jakoś mnie to nie przekonuje. Ooo też lubisz Magię Nagości? :D Co sądzisz o prowadzącej? Ja ją uwielbiam i uważam, że super nadaje się do tego programu :).

      Buziaki :*

      Usuń
  2. https://images.app.goo.gl/fD1qaRPNhxceStVR6
    To kolczyk w moim penisie przekłucie średnio boli ale rewers Albert to boli i długi czas gojenia a co do sexu to nic nie zachaczy /uszkodzi itp. tylko pozytywne odczucia wewnątrz pochwy wiem bo posiadam od około dwudziestu lat więc polecam , wpisz w google hasło xxx piercing pa to znajdziesz więcej zdjęć z kolczykiem w moim penisie .

    OdpowiedzUsuń
  3. https://static.jpg.pl/static/photos/601/601644/c162dddc1b56966e45db11ef31463d69_big.jpg

    To kolczyk w moim penisie przekłucie średnio boli ale rewers Albert to boli i długi czas gojenia a co do sexu to nic nie zachaczy /uszkodzi itp. tylko pozytywne odczucia wewnątrz pochwy wiem bo posiadam od około dwudziestu lat więc polecam , wpisz w google hasło( xxx piercing pa )to znajdziesz więcej zdjęć z kolczykiem w moim penisie

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.google.pl/search?q=xxx+piercing+pa&tbm=isch&prmd=vimn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwj2wbHWwYD9AhXsoosKHQrlBTAQ_AUIGCgC&biw=393&bih=733&dpr=2.75#imgrc=iORX6pJdCK5E_M

    OdpowiedzUsuń