sobota, 14 stycznia 2023

C-THRU Sunny Sparkle

Jest sam środek stycznia i już wiele osób zaczyna tęsknić za wiosną i latem. Mnie nie jest tęskno, ale chcąc wyjść Wam naprzeciw przygotowałam recenzję iście wiosenno-letniej wody toaletowej od C-THRU. A moja jest o Sunny Sparkle! 💚





Tak prezentuje się omawiana woda toaletowa w pojemności 50 ml. 
Dostępna jest także w pojemności 30 ml. 


Flakonik podoba mi się, zresztą jak wszystkie siostry C-THRU. Sunny Sparkle zachowany jest w kolorystyce seledynowej zieleni. I tak jak powiedziałam jest to zapach iście wiosenno-letni. Powiedziałabym nawet, że jest to zapach wakacyjny. Mimo, że te perfumy są bardzo orzeźwiające mają też w sobie sporo słodyczy, która nadaje właśnie tego wakacyjnego, nawet rzekłabym egzotycznego klimatu. Co oczywiście bardzo mi się podoba, bo jak jest coś tropikalnego to ja już jestem kupiona. Przejdźmy teraz do nut zapachowych owego delikwenta.




Nuty Głowy: zielona herbata, bergamotka, cytryna, jabłko, bluszcz

Nuty Serca: jaśmin, płatki róży, lilak, konwalia

Nuty Bazy: białe piżmo, paczula, bursztyn, cedr






Sunny Sparkle jest zapachem bardzo podobnym w odbiorze jak Elizabeth Arden Green Tea. I to zapewne przez główny składnik jakim jest zielona herbata. W Sunny Sparkle wyczuwam bardzo dużą ilość bergamotki, cytryny z nutą jabłuszka (takiego idealnie zielonego!). W tym zapachu mój nos nie wyczuwa jaśminu, którego po prostu w perfumach nienawidzę, a jest to bardzo częsty składnik perfum. Za to wyczuwam przyjemną woń cedru, który kojarzy mi się z Wielką Brytanią 😁😁😁. Sunny Sparkle to zapach niesamowicie przyjemny, łatwy w noszeniu i niepowodujący bólów migrenowych. Nikogo ten zapach też nie zirytuje, ponieważ należy do tych lubianych przez większość. Jest to dobry zapach za dobrą cenę, ponieważ 50 ml kosztuje około 50 złotych. Często te perfumy widziałam w promocji. Zresztą jak większość perfum tej marki. Powiem Wam, że osobiście każdy zapach od C-THRU mi się podoba. Naprawdę robią ładne perfumki za niewygórowane pieniądze. Śmiało możecie kupować nawet w ciemno. 


Zapach ten będzie idealnym dodatkiem podczas upalnego lata, ponieważ ma tę magiczną umiejętność ochładzania i orzeźwiania w gorące dni. Dodatkowe idealnie sprawdzi się po wyjściu na dymka. Tak! neutralizuje zapach dymu papierosowego. Sunny Sparkle jest to naprawdę dobry zapach, który mogę Wam polecić. Gdyby miał tylko lepszą trwałość to spokojnie mógłby zostać moim ulubieńcem. Niemniej jest to zapach, który wysoko stoi w mojej kolekcji. I tak! lubię tak zwane zapachy zielone, ponieważ dodają takiej lekkości, świeżości i ładują pozytywną energią. A te perfumy to naprawdę taki pozytywny energetyk na okres wakacji. Polecam!








Pachnących wieczorów Wam życzę! 💚💚💚💚💚   💚💚💚


💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz