niedziela, 1 stycznia 2023

Szczęśliwego Nowego Roku 2023!

Witajcie moi Kochani w 2023 roku! 🎆🎇🎈🎉🎊😃😃😃💖 Mamy to! 😁💪💫🎉🎊🎆🎇



Z tego miejsca chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne. Życzę Wam moi Kochani abyście byli zdrowi, szczęśliwi, wdzięczni za to co już macie, pełni nadziei na lepsze, które na pewno do Was przyjdzie. Życzę Wam sukcesów na ścieżce zawodowej i na tej do pięknego rozwoju osobistego, duchowego. Mam nadzieję, że w tym roku będziecie mieli mnóstwo miłości od tych, których kochacie oraz będziecie czuli się kochanymi i ważnymi. Życzę Wam tego o czym marzycie, tego aby Wasze plany i najskrytsze marzenia się spełniły. Bądźcie zdrowi, szczęśliwi, BOGACI (za coś do diaska trzeba spełniać te wszystkie plany, co nie?! 😅😆) i miejcie dużo wspaniałego, dzikiego seksu 😈😏😜! Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU! 💪😃😃😃





Pewnie jesteście ciekawi jakie mam plany na ten 2023 rok. W sumie to wiele osób jest tego ciekaw 😅. Powiem Wam moi Drodzy, że plany są niczym, ale planowanie jest wszystkim. Także plany mam, ale to za mało, aby się spełniło. Trzeba działać i spełniać to czego się chce. Innej drogi nie ma. No chyba, że macie czarodziejską różdżkę, dzięki której można przeskoczyć ciężką pracę, wytrwałość oraz cierpliwość. Nic się samo nie zrobi, NEVER! 💪 

Także jakieś marzenia mam, cele mam, no i oczywiście plany. Niemniej nie zamierzam się nimi z nikim dzielić, ponieważ wiecie jak to jest. Coś Wam się nie uda, noga wam się podwinie, a potem co usłyszycie? Usłyszycie coś w stylu: "Oj, nie martw się", "Wiedziałam, że tak będzie", "Zaczniesz za rok", "Przecież to było jasne, że ci się nie uda", "Daj spokój". Nie zamierzam słuchać takich bezwartościowych zdań, więc zamierzam robić swoje, nie oglądać się za siebie i myśleć o tym co dobrego może mnie spotkać. A już na pewno nie zamierzam tracić czasu na jakieś negatywne emocje, minusowe wibracje od innych ludzi wkoło. To jest po prostu mi niepotrzebne i bezcelowe. Ja nie mam czasu w tym roku na takie pierdolety, bo wiem ile spraw muszę naprawić i z jakich problemów wyjść. Skupiam się tylko na pozytywach i to jest coś dla mnie w tym momencie ważnego. Najważniejszego!






Tutaj przesyłam Wam taki smaczek z 2014 roku, Carrefour 😀. To zdjęcie zostało wykonane dokładnie w Sylwestra 2014 roku. No i jak się trzymam? 😁 Niektórzy mówią, że napiłam się magicznej wody ze świętego Graala razem z Seanem Connerym 😅😅😅. Może podziałało 😂. 









Mam nadzieję, że ten rok 2023 będzie dla Was naprawdę super czasem. Bawcie się dobrze! 💪💫😎  


Szczęśliwego Nowego Roku 2023! 🎆🎇🎈🎉🎊 






Buziaczki moi Kochani 💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Aleksandra






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz