środa, 11 stycznia 2023

To będzie dłuuuuuuuuuuugi i ciężki dzień

Dzień dobry Misie 🐻🐻🐻! Dzisiaj będę miała niesamowicie długi i ciężki dzień. Nie będę kłamać, że mega mi się chce, ale takie życie. Bardziej by mi się chciało gdybym była zdrowa, a tak to praca podczas chorowania... nie będzie to na pewno niesamowicie przyjemne, ale cóż... jak się człowiek zobowiązuje do czegoś to tak po prostu należy. Wybrałam cały antybiotyk, ale głos mam taki jak Sharon Stone po wypiciu butelki whisky i wypaleniu trzech paczek mocnego Marlboro. No nie jest dobrze, ale przynajmniej nie muszę się tam do nikogo odzywać 💁😆👌. Święty spokój od wszelkich problemów tego świata. Czyli od ludzi 😅😆. Oni zawsze stwarzają problemy, a dokumenty milczą, ściany nie gadają, cisza, spokój i generalnie żyć nie umierać. 





Niewątpliwym plusem dla mnie jest to, że nie muszę rano wstawać. Nie wyobrażam sobie pracować od 8. Chyba bym oszalała. Na studiach, czy też w szkole to dla mnie były katusze, a i tak zawsze byłam na zajęciach przed czasem, bo nie lubię się spóźniać. Także jak ktoś mówi Wam, że spóźnia się, bo tak już ma, to mu po prostu nie wierzcie. Spóźnianie się to brak szacunku do osoby, która na Was czeka, a poza tym to przejaw biernej agresji, nad którą należy pracować. Ja kocham spać, ale jak mam być gdzieś na 7, albo nawet na 6 w nocy (dla mnie to noc 😅😆😈) to po prostu jestem. Pamiętam czasy kiedy to chodziłam na randki (zdarzyły się nawet dwie w ciągi doby 😆) i różnie to z facetami było. Jeden spóźnił się 40 minut (!!!) - serioooo dla mnie to jest po prostu jakiś kurewski charakter. Spóźnić się tyle i jeszcze o tym nie powiadomić to już w ogóle jakieś nieporozumienie. Na tej randce w ogóle już nie byłam nim zainteresowana, bo nie dość, że się spóźnił, to jeszcze był w kaloszach 😵, poganiał mnie, nie słuchał tego co mówię i generalnie chciał szybko ze mną wyjść, aby chwycić mnie za rękę. Aleee, nie ze mną takie numery. Powiem tak, darmowe ciastko i darmowa herbata jest zawsze na propsie i korzystajcie z tego kobiety, bo to właśnie Wy przeznaczacie czas na malowanie się, ubieranie, wymyślne fryzury, manikiury i pedikiury, depilacje całego ciała, a taki jeden spóźni się i jeszcze przyjdzie w kaloszach. Ja wyglądałam jak perska księżniczka, a on jakby z ryb przyszedł. No koszmar XD. I nie, nie zachwyci się Waszą niezależnością, tym że macie wypłatę w portfelu i umiecie użyć karty płacąc zbliżeniowo. Dla faceta jesteście wtedy chłopem, po prostu XD. I oczywiście, że musicie mieć pieniądze w portfelu, ponieważ nigdy nie wiecie czy to nie jakiś seryjny morderca czy gwałciciel i będziecie musiały szybko szukać taxi. Hajs miejcie zawsze przy sobie, ale bądźcie damami, a dama nigdy pierwsza nie wyciąga pieniędzy gdy jest na randce. A jeśli zdarzy Wam się typ, który wymaga abyście zapłaciły za siebie, albo co gorsza za Was oboje to uciekajcie. To nie mężczyzna, tylko chuj. Kobieta może na pierwszą randkę przynieść facetowi podarek, mały upominek, ale nie aby płacić za to co zjadła. 

Najlepiej wspominam randkę z finansistą (jednym z najlepszych bankierów w województwie), ponieważ był punkt 19:00. Bardzo na to zwróciłam uwagę i pochwaliłam za to, że jest tak idealnie na czas. 

Niestety większość mężczyzn się spóźniała. Życie.




A teraz zmieniając temat. Myślicie, że jeszcze tej zimy spadnie śnieg? ❄❅❆❄❅❆❄❅❆❄❅❆❄❅❆


Jesteście bardziej team zima, czy team lato? 😘😁💫 Ja to wiadomka, że zima, wtedy mi zdecydowanie lepiej. Poza tym uwielbiam śnieżne krajobrazy. 

Wybieracie się gdzieś na ferie zimowe? 








A teraz już idę spać, bo o 10 muszę wstać. Mam jakieś 6h snu jeśli zasnę szybko i... do roboty. 
Odsapnę sobie w weekend i dalej się będę kurować. 


Trzymajcie się ciepło.


Dobranoc 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz