czwartek, 19 stycznia 2023

degrengOLAda

Kiedy w życiu dzieje się nie tak jak powinno się dziać to zaczynamy żyć tak jak wcale tego nie chcieliśmy, nie planowaliśmy i zupełnie inaczej niż mieliśmy naszkicowane w naszych głowach. Generalnie żyjemy tak, aby dopasować się do obecnej rzeczywistości, teraźniejszego trybu życia i tego co po prostu nieuniknione. Ja się zupełnie nie zastanawiam nad tym czy to słuszne czy nie. Aktualnie się nie zastanawiam, bo po prostu nie mam czasu sobie siedzieć i analizować jak filozof grecki czy tak czy siak. Ja po prostu wiem co mam do zrobienia i tego się trzymam. Samo mi się nie zrobi, nikt tego za mnie nie zrobi i nikt mi nie pomoże. Dlatego robię, nie gadam, tylko skupiam się na tym co muszę. Po prostu. 


Wielokrotnie też pisałam przed 2023 rokiem, że ten rok będzie dla mnie najbardziej zajętym rokiem w moim życiu. No i tak faktycznie jest. Przed chwilą udało mi się zjeść drugi posiłek, bo zwyczajnie nie miałam czasu na jedzenie. Ktoś powie, że to niezdrowe. No cóż... wiele w życiu jest niezdrowych przyzwyczajeń, ale jak się nie ma co się lubi to się robi co można zrobić. Udało mi się jeszcze zdążyć do Lidla aby kupić żwirek dla Dionizego. Żwirek to bardzo ważna sprawa! 😺😻😸



Na dzisiejszy wieczór coś przekąszę, bo jestem głodna jak wilk 🐺, wypiję sobie wapń, witaminę C i zażyję łychę syropu prawoślazowego na gardło i mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Chwilkę porozmawiam z mamą, Wojtkiem, pobawię się z Dyziem i nałożę na buzię kwasy. Ostatnio podkradłam bratu kwas z probiotykami do twarzy i jestem zachwycona efektami jakie robi. To chyba będzie moje odkrycie. Na pewno wspomnę o nim w którymś z postów na Myślach Kobiety Wyzwolonej. 







Powiem Wam, że jest dopiero połowa stycznia, a ten rok mnie już kilka razy zaskoczył i obdarzył totalnie inną energią niż w latach poprzednich. Był już blue monday, retrogradacja Merkurego i Piątek Trzynastego. Najbardziej odczułam niebieski poniedziałek! Ale tym razem całkiem znośnie. Na szczęście retrogradacja Merkurego się zakończyła i teraz już będzie wielu znakom zodiaku łatwiej, a w szczególności Pannom, Strzelcom i Baranom. Jakie znaki zodiaku mnie czytają? 😃 Dajcie znać w komentarzu pod dzisiejszym postem! 💋💋💋





W moim życiu w tym roku zaszła istna degrengolada, ale może to wyjdzie na plus. Pożyjemy... i jak dożyjemy to zobaczymy 😅😆😈. 

Co do komentarzy na fanpejdżu na Facebooku i na Instagramie to na wszystko obiecuję odpisać, ale na to przeznaczę weekend, bo dzisiaj niestety nie zdążę tego zrobić. Lada moment jest Dzień Babci i Dzień Dziadka, więc też będę miała co robić. Niestety nie mam już dziadków, więc... cmentarz. 






A co w ogóle u Was? Jak się trzymacie? Jakie cele i marzenie na ten 2023 rok? 😁😁😁 
Ahaaaaa... jeżeli macie jakieś prośby, pytania, zapytania to najlepiej jeśli będziecie pytać o to wszystko pod postami, ponieważ w taki sposób najszybciej dostaniecie odpowiedź, bo głównie działam w tym sektorze - że tak to określę 😅😆😂. I generalnie będzie ład na blogu i każdy szybko dostanie odpowiedź na swoje pytanie. Także zachęcam, abyście odzywali się na Myślach Kobiety Wyzwolonej.



Dziękuję też za kilkanaście nowych polubień Myśli Kobiety Wyzwolonej. Jeśli nadal nie daliście na Facebooku lajka to zachęcam abyście naprawili ten wielki błąd! 😆😎😋😈😈😈. Dziękuję 💋.








Trzymajcie się ciepło Misiaki i bądźcie zdrowi! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Aleksandra


4 komentarze:

  1. Czytelnik od lat20 stycznia 2023 13:20

    Coraz większy chłam a szkoda, bo kiedyś były wartościowe treści. Do tego żałosne dziubki na zdjęciach w wielu postach. Widać, że autorka zmieniła się na gorsze i nie ma już po co wchodzić na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wartościowe treści? Bo były dopasowane do Twojego sytemu myślenia? :P
      Oj tam dziubki :P Dziubki jak dziubki :P Nie ma co się w życiu spinać i brać wszystkiego na serio, chillout... take it easy! :*

      Jak się nie podoba, to nikt moja droga nie każe Ci tracić czasu na czytanie. Zamknij oczy i żyj :P Nie czytaj :P

      Polacy bardzooooo lubią narzekać, stresować i trwać w swoim błotku. Jak zaczynasz im pokazywać, że to głupie to obrażają się, wkurzają, mają pretensje do wszystkiego. A najgorsi ludzie chcą umoralniać innych, why? Aby dodać sobie pewności siebie? Myć może. Tylko pewność siebie pochodzi z pogodzenia się z tym co jest, z prawdziwym problemem, nie wyimaginowanym - a takich pełno u młodych (najczęściej) ludzi.


      Mam nadzieję, że znajdziesz odpowiednią przestrzeń dla siebie i nie będziesz się spinać tym co piszę. Choć powiem Ci, że troszkę Tobie zazdroszczę tego, że problemem jest coś co napisała kobieta, której nie znasz :P. Może kiedyś życie pokaże Ci czym jest problem, ale życzę abyś nie musiała tego doświadczać.



      Niemniej tolerować hejtu nie będę i prania prywatnych brudów w moim kierunku ;)
      Aby czuć się szczęśliwym poszukaj sobie hobby, pasji, czegoś do robienia - to leczy głowę. Trzymam kciuki!



      No, ale zobacz... jak już napisałaś komentarz to trzeba było napisać ten znak zodiaku :D
      Ryby, Byk, a może... inny zwierz? :D



      Pozdrowienia :*** I wrzuć na luz, a jak serio razi Cię to co piszę i nie widzisz w tym żadnej wartości dla siebie to nie czytaj, po co masz marnować czas na czytanie, można przeznaczać na płakanie, marudzenie i narzekanie :).


      Buziaki i tulę Cię

      Ziomek będzie dobrze! :*********


      PS. A jeśli masz problem to pisz na fanpejdżu i pomogę Ci doradzić jak sobie nie radzisz. Wal jak w dym! :*

      Usuń
  2. Autorka jest kochana, na pewno na co dzień niełatwa, ale ciekawa i inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No niełatwa do życia jestem, to prawda :P Raczej mam swoje naleciałości i nie zamierzam ich zmieniać, bo uważam, że tylko dodają mi uroku :P.

      Dziękuję za te miłe słowa! :* :* :*

      Spokojnej nocy,

      Pozdrowienia ze śnieżnej (oby!) Łodzi :)

      Usuń