niedziela, 2 kwietnia 2023

Moje inspiracje #1

W życiu dla mnie bardzo ważne są inspiracje, które wpływają na to jak buduję swoje otoczenie, ale także i samą siebie. Postanowiłam stworzyć nową serię postów o tytule "Moje inspiracje". Mam nadzieję, że nowa seria przypadnie do gustu i liczę na to, że może również czymś się zainspirujecie. 

Czego możecie się spodziewać? 

Na pewno zobaczycie zdjęcia, które przedstawiają coś co mi się podoba, czym się inspiruję, co podziwiam, co popieram i co wywołuje u mnie przyjemne odczucia. Odkąd pamiętam prowadzę swoje prywatne foldery w laptopie, które wypełniam zdjęciami motywującymi i inspirującymi. Dzięki temu dostrzegam to kim jestem, co mnie fascynuje oraz widzę zmiany na przestrzeni lat. 



Zapraszam na dzisiejsze inspiracje!







Ta figura jest po prostu idealna! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Kocham wcięcia w pasie i szerokie, okrągłe biodra. Dla mnie ta figura to kwintesencja kobiecości. Bardzo też u tej kobiety podobają mi się długie welurowe rękawiczki, które ozdobiła pierścionkami - bardzo wyrafinowane i bardzo piękne. 




French jest jednym z moich ulubionych rodzajów przyozdabiania paznokci. Tutaj widzicie French brokatowy, który przykuł moją uwagę. Poza tym paznokcie są perfekcyjnie wykonane. 




Kalina Jędrusik to jedna z moich największych inspiracji kobiecych. Piękna, charyzmatyczna, zabawna, diabelnie seksowna i dobra osoba. Jej miłość do kotów była ogromna. 




Tę Włoszkę obserwuję na Instagramie. Podziwiam jej piękne ciało, cudowną buzię, majestatyczne spojrzenie i piękne zdjęcia, które wykonuje. 




Marzę o tym aby Dionizy miał rudego brata 😀😍😛.




Tutaj ponownie możecie zobaczyć tę piękną Włoszkę. Jej styl ubierania się bardzo do mnie przemawia. Mówi się, że stylizacje jednokolorowe to po prostu szyk i ogromna klasa. Zgadzam się z tym w 100%. 




Gdybym miała wyjść za mąż to właśnie taką suknię bym przyodziała. 




Jeśli sprawa tyczy się stylu domów to lubię styl przesadzony z dużą ilością dodatków i tak zwanego bogactwa. Im więcej tym lepiej. Minimalizm zdecydowanie nie dla mnie.




Inspirują mnie barwne postacie kobiet. Oprócz tego, że ta dziewczyna ma piękną buzię to ma cudowne włosy. I nawet jeśli jest to peruka to bardzo piękna. Ostatnio nawet zakupiłam wrzosową perukę z grzywką i falowanymi (takimi wavy hair) włosami. To jest mój zakup życia, ponieważ jakość ten peruki jest rewelacyjna, no i co tu kryć - dała mi bardzo cute look. Polecam!




Im dłuższe paznokcie tym lepiej. To moja ulubiona długość paznokci. Sam look czarnego ze srebrnym brokatem jest bardzo intrygujący. Mnie się bardzo podobają ❤💜💣😍😍😍😎.









Dzisiaj przygotowałam dla Was 10 inspiracje. Jak Wam się podobały? Co o nich sądzicie? Dla Was czy zdecydowanie nie ten vibe? 😛😜😝






Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz