piątek, 14 kwietnia 2023

To już chyba koniec zimy

Dzień dobry 😁😁😁



Mimo, że od pewnego czasu mamy już wiosnę to pogoda nas Polaków nie rozpieszcza. Choć... ja na deszcze i chłody nigdy nie powiem nic złego, bo uwielbiam taki pogodowy vibe. Wtedy też czuję się najlepiej. No, ale cykliczność jest taka, że wiosna musi w końcu przyjść i chyba już właśnie nastał ten czas. Pora na zmianę garderoby 😀😁😃!





Zrobiliście już wiosenne porządki? 😏


Co tyczy się tej stylizacji na zdjęciu powyżej to cały czas dostaję zapytania na Instagramie i w wiadomościach prywatnych na Fb co do mojego szalika. Otóż... to jest komin panterkowy, który bodajże kupiłam 2 lata temu (jak ten czas mija...) w Tedim. Za jakieś 10-15 złotówek także cena śmieszna, a produkt bardzo dobry i... niesamowicie milutki w dotyku. Polecam Wam w okresie jesienno-zimowym wybrać się do Tedi`ego i rozejrzeć się czy przypadkiem znowu nie będzie takiego komina. A nuż będzie! 









Powiem Wam, że miło rozpocząć z Wami dzień. To dla mnie bardzo rzadkie zjawisko, bo zazwyczaj piszę posty przed snem, a dzisiaj przed pracką i obowiązkami. Mam nadzieję, że do kawki będziecie mieli dzisiejszy lekki i przyjemny pościk.



Buziaki i miłego piątku! 💋💋💋💋😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz