czwartek, 27 kwietnia 2023

Moje inspiracje #2

To już drugi post z najnowszej serii ze zdjęciami, które mnie fascynują, które podziwiam, które stanowią dla mnie wielkie inspiracje. W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was aż 29 niezwykłych zdjęć.



Zapraszam na dzisiejszą porcję inspiracji! 😇😇😇







Odkąd pamiętam zawsze podziwiałam Goldie Hawn. Jest świetną aktorką komediową i wspaniałym człowiekiem. No i nie ma co ukrywać, bo nawet się nie da ukryć - JEST PIĘKNĄ KOBIETĄ. Z Kurtem Russellem jest od 1983 roku w związku partnerskim i nigdy się nie pobrali, bo jak sama twierdzi - "Po co psuć coś co jest dobre". Kocham ich! Są niesamowicie dobraną parą, zarówno wizerunkowo jak i osobowościowo. Dwaj pozytywni wariaci 💪😆😆😆. 



ASMR to cudowna sprawa i polecam każdemu kto potrzebuje się zrelaksować idealnie przed snem.

A tak swoją drogą to szukam dobrej maseczki w słoiczku. Ktoś z Was zna jakąś dobrą? Będę wdzięczna za polecenia dobrych produktów. 




Ten strój księżnej Kate jest przepiękny. Bardzo dobrze uszyty (w sumie nie ma co się dziwić 😅) i w pięknym intensywnym fioletowym kolorze. 

Generalnie w takich kostiumach wygląda się szalenie elegancko, z klasą i niesamowicie gustownie. 




Edyta Herbuś to bardzo intrygująca postać na polskiej scenie tanecznej i nie tylko. Czekam jak zacznie kręcić filmiki z ASMR, bo jej głos jest do tego stworzony. 






Lindsay Lohan to moja ogromna inspiracja od lat nastoletnich. Nadal ją uwielbiam. Jedynie żałuję, że wpadła w bagno narkotykowe i żaden odwyk tak naprawdę jej nie pomógł. Wielka szkoda, bo miała talent aktorski. 



Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie przeszłabym się takim lasem. Las, wystające korzenie drzew i mgła! Czy może być coś piękniejszego? 💚💚💚💚💚



To zdjęcie jest dla mnie inspirujące nie z powodu tej dziewczyny, ale widoku za nią. Fajny vibe! 💜



Piękne bardzo kobiece kształty. Uwielbiam duże różnice między talią, a pośladkami. Właśnie, ostatnio na Instagramie ktoś zadał mi pytanie jaka jest różnica między CURVY GIRL, a PLUS SIZE. Otóż moi Kochani ta kobieta na ilustracji powyżej jest przykładem curvy girl. Plus size dotyczy kobiet z otyłością, a curvy są po prostu krągłe. 



Papierosek i kawka to idealne połączenie 🚬🍵 (nie mogłam znaleźć emotikony kawy, więc musicie się zadowolić dobrym czajem 😅). 



Od pewnego czasu zainteresowałam się chiropraktyką. Bardzo chciałabym się wybrać na taki zabieg. 



Jadalne penisy i waginy? Co o tym myślicie? Przekonują Was takie gofry?

Na Piotrkowskiej w moim mieście są otwarte dwie knajpki, które oferują właśnie takie specjały. Osobiście uważam, że pomysł na biznes genialny, ale smakowo... szału nie było jak dla mnie. 



Z tą przecudną dziewczyną miałam okazję rozmawiać na temat pończoch, które ona poleca i reklamuje. 

Swoją drogą dobrze dopasowane pończochy to niesamowicie seksowny dodatek dla naszych nóg. Dlatego jeśli macie grubsze uda i myślicie, że dla Was nie ma pończoch to jesteście w błędzie. Są i to jakie! 



Cudna dziewczyna. Bardzo podoba mi się taki typ uzębienia. Jak ja to mówię - lekko królicze ząbki! Piękna sprawa 💖



Tutaj chciałam Wam mniej więcej pokazać jaki styl podoba mi się w sypialniach. Może nie jestem już ogromną fanką tapet jak to było kiedyś, ale ten styl na ścianie bardzo mi odpowiada. Kolorystyka również. Cynamonowe ściany są bardzo... zmysłowe? No dajmy na to, że to personifikacja 😅.



Lubicie rozpierdaki po bokach sukienki?



Powiem Wam, że mój gust cały czas ewoluuje. Dawno temu lubiłam paznokcie jednokolorowe. A błysk? A w życiu! Kiedyś nie lubiłam błysku, metalicznych dodatków, ani brokatu. Dacie wiarę? Ja nielubiąca brokatu?! Szok! 😂😂😂 Te paznokcie bardzo mi się spodobały ze względu na ich kształt, długość i sam pomysł ze śnieżynką i bordowo-brokatowymi kolorami. A Wam jak się podobają?



Mimo, że kocham krągłe kształty u kobiet oraz podobają mi się kobiety w typie plus size, to mimo wszystko uwielbiam także takie chudzinki jak ta laseczka na zdjęciu. Wszystko zależy od stylistyki, urody i tego czaru jaki kobieta wokół siebie roztacza. 



A to kolejna inspiracja mieszkaniowa. Ta nawet bardziej mi się podoba niż ta cynamonowo-czarna. Generalnie biel, srebro i szarość to niesamowicie gustowne połączenie we wnętrzach.



A tu raz jeszcze piękna pani z króliczymi ząbkami. Cudowne ciało ma!



A tu Leo Messi i jego przepiękna żona Antonella. Podziwiam za tę prezencję!



Lubię rude włosy i chętnie bym do nich wróciła, ale mają jedną zasadniczą wadę - szybko płowieją. Niestety rudości trzeba poprawiać przynajmniej raz w miesiącu farbą. Jedna z moich znajomych jeszcze za czasów stosunków międzynarodowych napisała mi ostatnio na Insta, że niestety ale rude włosy bardziej niszczą niż blond. I w sumie musi coś w tym być, bo po blondzie zrobiłam rude włosy i wtedy mi się czupryna posypała tak strasznie, że zostałam z cienkimi mysimi włoskami.



Taki vibe to moje marzenie.



Pamiętajcie, że im dziewczyna ma dłuższe paznokcie, tym trudniejszy jej charakter 😅😅😅.



Powiększanie ust to jeden z zabiegów medycyny estetycznej, który tak naprawdę mnie przekonuje, mimo iż nigdy nie powiększałam ust u kosmetologa czy też lekarza. Bardzo często usta wykonane są źle tworząc taki a`la kaczy dzióbek. Te usta, które widzicie na zdjęciu powyżej są robione metodą na płasko i uważam, że praca kosmetologa jest niesamowita.



Bardzo chłodne paznokcie, ale wiecie, a raczej zdajecie sobie sprawę z tego, że chętnie bym sobie takie zrobiła. 



Te królicze ząbki już znacie 😀😀😀. Nooooo po prostu piękna ta baba jest! 💕💖💗



Tutaj macie już 3 rodzaj wnętrz, który robi na mnie ogromne wrażenie. Swoją drogą chyba z tych 3 propozycji wybrałabym właśnie tę trzecią. Ta najbardziej mnie przekonuje. Przesłodki anturaż. 



Tęsknię za czasami kiedy Lil Masti była SexMasterką. To były takie super czasy! 



Ta pani zawojowała moim dzisiejszym postem. Tutaj chciałam pokazać Wam bieliznę, która jest bardzo w moim guście, mimo że preferuję inne majteczki, ze zdecydowanie niższym pasem. Niemniej całość wygląda bardzo seksownie i zmysłowo. W mojej kolekcji bielizny posiadam dwa staniki z ozdobnymi paseczkami i powiem Wam, że robią robotę 😆😅😏😈😈😈.








I tak dobrnęliśmy do końca dzisiejszego postu pełnego różnorakich inspiracji. 


Jak Wam się podobał post? 




Mam nadzieję, że może czymś się zainspirujecie i coś wykorzystacie.








Buziaczki i słodkich snów Kochani! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘




























































6 komentarzy:

  1. maasenka włącz moderacje @moderator @moderacja #hejt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za interwencję. Moderator działa od lutego 2023 roku. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. @moderator weź po IP i likwiduj oszolama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za interwencję. Moderator działa od lutego 2023 roku. Pozdrawiam!

      PS. Dajmy już spokój. Nie ma sensu.

      Usuń
  3. może na ring se idźcie? :P

    OdpowiedzUsuń