poniedziałek, 4 marca 2024

Jestem przemęczona i potrzebuję odpoczynku NA CITO

Dobry wieczór.

Powiem Wam, że zbierałam się do dzisiejszego postu jak to się sójka wybierała za morze. Nie mam siły, serio! Marzę tylko o tym, aby przespać najbliższe miesiące w ciepłym, ogromnym łóżku pełnym poduszek, kocyków, pluszaków, gorących karmelowych herbatek od Dilmah, z głową schowaną pod tym jednym najcieplejszym puchatym kocem. O tym właśnie marzę. Ach... 




Ten weekend był okropny i przede wszystkim bardzo męczący psychicznie. Niestety za wiele w tym tygodniu nie zrobię co planowałam, ponieważ przez zepsuty weekend zaczyna mi się dzisiaj migrena. Barrrrrrdzo dawno jej nie miałam, aż jestem w szoku. No, ale w końcu przyszedł ten dzień, że powróciła. Także od razu przepraszam za mój smętny i bardzo melancholijny nastrój. Niemniej uważam, że i takie dni, okresy w życiu są potrzebne. Jak jest za dobrze to w końcu musi się coś złego wydarzyć. Takie jest prawo naturalne i tak działa Wszechświat. Nie ma co z tym walczyć, bo z naturą nie należy tego robić. 











Nie ukrywam, że jestem zmęczona psychicznie i fizycznie po tej chorobie, która zaatakowała mi cały układ oddechowy. A po tym weekendzie jestem jeszcze bardziej zmęczona. Zresztą ja jestem zmęczona od mniej więcej końcówki 2020 roku kiedy to z moim zdrowiem, a dokładniej z menstruacją zaczęło dziać się coś niepokojącego. Od tego czasu czuję się tak jakbym nie dosypiała, chodziła ciągle styrana i taka meh. Oczywiście nie jest tak codziennie, bo w innym wypadku to bym się wykończyła, ale często czuję się słabo jakbym miała omdleć. Wiecie, nie lubię narzekać, ale chcę abyście wiedzieli z czego wynika moja ostatnia nieregularność w pisaniu postów. Po prostu odpowiedź jest banalna - zmęczenie. I tak... jestem przemęczona i potrzebuję odpoczynku NA CITO. 









Dzisiejszego wieczoru dla przyjemności obejrzałam nowy sezon Tańca z gwiazdami. Od lat już nie oglądałam tego programu i pewnie dalej by tak było, ale... oglądam tym razem tylko i wyłącznie dla Dagmary z Królowych Życia. Ubóstwiam tę kobietę, ponieważ jest szczera, dowcipna, zabawna, pełna życia, a przede wszystkim jest dobrym człowiekiem. Kocham ją! 💖 Uważam, że bardzo ładnie zatańczyła i dusza się cieszyła, gdy patrzyłam na to jak bardzo jest szczęśliwa z tego, że bierze udział w tym programie. Coś pięknego! 💫😢💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 Mam nadzieję, że zajdzie daleko i szybko nie odpadnie. Tego jej życzę. 






Dziękuję Wam za dzisiejszy dzień i do ponownego!




Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz