piątek, 1 marca 2024

I cyk... NOWY MIESIĄC!

Dobry wieczór 👋😘🐻🐻🐻

Witam Was serdecznie w nowym miesiącu, już w tym wiosennym, choć do Wiosny jeszcze troszkę pozostało czasu. Mam nadzieję, że Wasze samopoczucie jest nie najgorsze i cieszycie się na samą myśl o nadchodzącym rozkwicie liści, pąków, kwiatów i generalnie życia. Także, do wiosenki już niedługo! 💛





Ostatni tydzień mnie przetyrał konkretnie, choć bywało gorzej. Zresztą... zawsze może być gorzej i zawsze może być lepiej. Tak to już w życiu bywa. Raz na wozie, raz pod wozem, ale także i bywa, że raz za wozem 😅😅😅😆😆😆😈. Generalnie to na wszystko brakuje mi czasu i z niczym nie mogę się dostatecznie dobrze i sprawnie wyrobić. To dla mnie nadal nowość, bo zawsze miałam tego czasu tyle ile chciałam i ile potrzebowałam. Niestety... czas i przede wszystkim świat pędzi nieubłaganie do przodu i mieszkając w mieście trudno będzie (z biegiem lat jeszcze trudniej) dogonić to bardzo współczesne i przesiąknięte technologiami życie. No cóż, za wiele na to poradzić nie można. Chociaż... zawsze można wyprowadzić się poza duże miasto i zażyć sielankowego i spokojnego życia daleko za płytami wielkich miast. Można? Można!











Bardzo późnym wieczorem udało mi się odebrać moje dwie najnowsze paczuszki z Notino oraz Rossmanna. Dla ciekawskich to kupiłam sobie: podkład (odnalazłam mój ukochany podkład z Rimmel, który nadaje niesamowite glow i jest perfekcyjnie kryjący), trzy konturówki (kolor jest taki, że... normalnie orgazm 😈), trzy szminki w kolorze Airy Fairy od Rimmela, które namiętnie używałam na stosunkach międzynarodowych oraz żel pod oczy i na powieki ze świetlikiem. Nie wiem czy wiecie, ale jestem ogromną miłośniczką tego składnika (świetlik) do pielęgnacji okolic oczu. Polecam! Natomiast z Rossmanna zamówiłam chusteczki do higieny intymnej, krem pod oczy, antiperspirant (jest dobra promocja na Nivea!), smaczki dla kota, wcierkę do włosów Anwen Grow Us Tender, mydło w płynie do rąk z kaszmirem, jeżynowy żel pod prysznic oraz balsam do ust z kwasem hialuronowym. Troszkę się obkupiłam, no ale ja nie umiem sobie odmawiać 😆😆😆 i... nie chcę 😎. Jeśli chodzi o paczki to czekam jeszcze na paczkę z SHEIN, w której zamowiłam sobie kokardy do włosów, dodatki do paznokci i buty sportowe czarne jak noc i jak moje serce 😅😆😂. Już się doczekać nie mogę!









Ten miesiąc będzie mi upływał pod znakiem PRAAAAAAAAAAAAAAAACY, bo mam sporo zaległości od czasu mojej infekcji układu oddechowego. Pewnie jesteście ciekawi czy nadal popalam sobie dla przyjemności papieroski elektroniczne. Tak, czasem choć jest to już barrrrrdzo rzadkie zjawisko, ponieważ po tej infekcji mam awersję to wszystkiego co się wdycha. Po prostu NOPE. Zawsze będę lubiła palenie, ale ograniczyłam ostatnimi tygodniami znacznie, bo raz, że straciłam ochotę, dwa... nacierpiałam się wystarczająco. Jeszcze po tej infekcji mam skutki uboczne pod postacią arytmii i kaszlu zachłystowego. Także kaszle codziennie tak, że... niektórzy myślą, że mam astmę, ale nie, jeszcze nie mam 😎 . A wracając (bo jak zwykle zboczyłam z tematu) marzec będzie męczący, pracowity i w sumie nic ciekawego nie planuję. Generalnie żyję na spontanie i jest mi lepiej niż wtedy kiedy planowałam. Jak to się w życiu wszystko zmienia. Nie chce mi się sztywno trzymać tego co mam robić, wolę płynąć z prądem i patrzeć co życie przynosi. Taka postawa wpływa na moje samopoczucie zdecydowanie lepiej. Poza tym moi Kochani... życie śmieje się z naszych planów i oczekiwań. Jest jeszcze druga strona medalu, IM BARDZIEJ CZŁOWIEK SPINA DUPĘ, TYM SZYBCIEJ GÓWNO Z TEGO WYJDZIE. Czyż nie? 😂😂😂 









Na dzisiejszą noc (bo mamy już 1 w nocy!) zaplanowałam sobie zrobić wieczorną pielęgnację twarzy, nabalsamuję sobie stópki i dłonie, może poczytam książkę i posłucham ASMR. Nie wiem jak na Was, ale na mnie ASMR działa rewelacyjnie i od jakiś dobrych kilku lat każdej nocy przed snem sobie zapodaję na słuchawkach i tak zasypiam. Kiedyś oglądałam na YouTube głownie kanały urodowe, a teraz najczęściej właśnie te z "orgazmem mózgu". Priorytety się po prostu zmieniają 😎. 


Życzę Wam spokojnej nocy i samych kolorowych snów! Bez jakichś niepotrzebnych koszmarów!


Całuję Kochani 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz