środa, 27 marca 2024

Wielkimi krokami zbliża się sezon na GOŁE STÓPKI

Lada moment nastanie kwiecień, a co za tym idzie zbliżamy się wielkimi krokami do otwarcia sezonu na gołe stópki. Kto razem ze mną nie może się już doczekać? 😁😁😁









Kwiecień i maj to doskonały czas na to, aby zakupić wiosenno-letnie obuwie. Jeżeli szukacie drogie Czytelniczki sandałków i klapek w dobrych cenach, ale mega kobiecych, seksownych, dziewczęcych i uroczych to polecam wybrać obuwie z SHEIN. Nie będziecie zawiedzione, ponieważ mają taki wybór, dobre ceny i dodatkowo tamte buty są po prostu piękne. Może pod koniec kwietnia kupię sobie kilka par sandałków na różnej wysokości. Najbardziej na co dzień preferuję sandałki płaskie albo na 5-centymetrowym obcasie. Taki obcas jest też najzdrowszym wyborem dla naszego kręgosłupa. 12-centymetrowe szpile są cudowne, ale tylko do łóżka. If you know, what I mean 😈😈😈. 



Tak właśnie patrzę na moje butki i mam jeszcze nieużywane szpilki (kaczuszki 🦆🦆🦆) w kolorze różu Barbie z cyrkoniami. Totalnie o nich zapomniałam, nawet nie robiłam sobie w nich fotki, no po prostu nie może być! 😁😂😅😆😄 Czas to zmienić 😎. 












Jeśli macie dla mnie jakieś propozycje co do butów, które powinnam kupić na okres wakacyjny to piszcie w komentarzach. 






Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz